حمله تند به یوسف تیموری بخاطر خوشگذرانی اش در تایلند ! + عکس


حمله تند به یوسف تیموری بخاطر خوشگذرانی اش در تایلند ! + عکس

رکنا : یوسف تیموری که دو روز قبل خبر از سفرش به تایلند داده بود، اکنون با انتشار تصویری از خودش و دوستان تایلندی اش در یک باشگاه بدنسازی جنجال به پا کرده است.

به گزارش رکنا ، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون است ، یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۵ در تهران است. یوسف تیموری علاوه بر نقش های کمدی، در چند فیلم‌ جدی نیز ایفای نقش کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مکمل‌ مرد از اولین ‌دوره جشنواره جام‌ جم شد.یوسف تیموری فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری به ورزش و نواختن گیتار نیز می‌پردازد. از کارهای یوسف تیموری آثار او می توان به بندرعباس، بلوف، به روح پدرم، ارث شیرین، پا تو کفش من نکن، پسرهای ترشیده، لازانیا، ایکس لارج و امشو اشاره کرد.

یوسف تیموری که پیش از این با پوشیدن لباس خواب در خیابان های بانکوک سر و صدای زیادی به پا کرده بود، هم اکنون با هیاهوی تازه ای روبرو شده است.

او در این تصویر به همراه دوستان تایلندی اش در یک باشگاه بدنسازی دیده می شود. یوسف تیموری همچنین در حاشیه این تصویر گفته با ورزش در هر شرایطی حالش خوب است.بعد هم از پرچم تایلند در حاشیه این تصویر استفاده کرده و دوستان تایلندی اش را بهترین انسان های روی کره خاکی معرفی کرده است.

این حرکت جنجالی او اکنون جنجال بزرگ و تمام عیاری را برایش رقم زده است. بخش اعظم کاربران به او تاخته اند و از رفتار عجیب یوسف تیموری در شرایط فعلی انتقاد کرده اند.

حمله تند به یوسف تیموری بخاطر خوشگذرانی اش در تایلند ! + عکس

منبع : وقت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت