رویکرد فعالیت های فاطمیه کهنوج کارآفرینی است


رویکرد فعالیت های فاطمیه کهنوج کارآفرینی است

فهیمه برخان گفت: یکی از اصلی ترین رویکرد فعالیت های فاطمیه کهنوج، برگزاری دوره های آموزشی و کارآفرینی برای اهالی محله است.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های فاطمیه کهنوج برای اهالی محله، برگزاری دوره های آموزشی و کارآفرینی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در همین راستا کارگاه زرین بافت کهنوج با حمایت سازمان بسیج مستضعفین و با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرمانده سپاه ثارالله استان در هفته بسیج راه اندازی شد.

وی بیان کرد: با راه اندازی این کارگاه، زمینه اشتغال ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر به طور غیر مستقیم فراهم شده است.

برخان اظهار کرد: علاوه بر بکارگیری بانوان قالی باف، به علاقمندان نیز آموزش قالی بافی ارائه می شود.

موسس کارگاه زرین بافت کهنوج ادامه داد: هدف ما توانمندسازی بانوان جویای کار است تا از این طریق برای خود ایجاد اشتغال و درآمدزایی کنند.

وی ابراز کرد: از آنجایی که هم در پایگاه مقاومت بسیج خواهران همکاری دارم و هم مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه هستم بنابراین تصمیم گرفتم با استفاده از ظرفیت بسیج مستضعفین این کارگاه را راه اندازی کنم.

برخان ضمن تشکر از حمایت های سازمان بسیج مستضعفین و سپاه ثارالله استان کرمان، اظهار کرد: اکنون هم بچه مسجدی های عضو کانون و هم خواهران عضو پایگاه مقاومت بسیج در این کارگاه مشغول فعالیت هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز از بدو تاسیس کانون فاطمیه تا به امروز همواره دوره های آموزش هنرهای دستی از جمله تابلو فرش، گلیم بافی، زری بافی، خوس بافی و غیره برای بانوان برگزار شده است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا