روایت آذر منصوری از دیدار فعالان سیاسی با علی شمخانی


روایت آذر منصوری از دیدار فعالان سیاسی با علی شمخانی

 رکنا سیاسی : دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به همراه جمعی از فعالان سیاسی با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.

این دیدار روزگذشته ( یکشنبه ۱۳ آذر) به‌همراه جمعی از فعالان سیاسی داخل کشور و به دعوت دفتر دبیر شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت.

آذر منصوری تغییرات برخی افراد و ترکیب ها در برخی سطوح متناسب به خواست جامعه، آزادی برخی زندانیان و توقف صدور احکام اعدام را نیز پیشنهاد داده و با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و رقابتی برای انتخابات ۱۴۰۲ افزود: برای حل مساله تحریم‌ها و نجات اقتصاد کشور مشکلات و چالش‌های با امریکا و غرب حل و سیاستگذاری‌ها برای استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور اصلاح شود.

دبیرکل حزب اتحاد ملت در ادامه اصلاح قانون اساسی مبتنی بر حقوق ملت و کاهش عواملی که این حقوق را تضعیف می‌کند را پیشنهاد داده و گفته است: این اقدامات باید مرحله‌به‌مرحله پیموده شود. اگر اراده‌ای نه برای جمع‌ شدن که برای حل مساله وجود دارد، گام‌ها در سه سطح و مرحله به مرحله باید انجام شود.

منصوری، به گفته خودش، موضوع توقف طرح صیانت و رفع فیلتر از شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ، توییتر، تلگرام، فیس‌بوک و کلاب‌هاوس را مطرح کرده است.

منصوری در پایان سخنانش در این نشست تصریح کرد: اگر حاکمیت دست به این اقدامات بزند، ما هم از این اصلاحات شجاعانه حمایت می‌کنیم. ما نه برنامه‌ای برای انتخابات داریم و نه به دنبال سهمی در قدرت هستیم. آنچه برای ما مطلوب است تحقق یک حکمرانی خوب در کشور است که خیر ملک و ملت را توامان به دنبال خواهد داشت.

منبع : تابناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403