کولاک خانم آتش نشان ها در کرج ! / پا به پای مردان در سخت ترین شغل جهان !


کولاک خانم آتش نشان ها در کرج ! / پا به پای مردان در سخت ترین شغل جهان !

حوادث رکنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ۱۶ بانوی آتش‌نشان که به تازگی در آزمون‌های مختلف آموزشی، ورزشی و مهارتی پذیرفته شده‌اند، حداکثر تا ۲ ماه آینده در عملیات‌های مختلف حضور خواهند داشت.

به گزارش رکنا؛ قدرت الله محمدی اظهارداشت: اکنون بانوان آتش‌نشان در مرکز آموزشی صالح آباد مشغول گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و حداکثر تا ۲ ماه آینده وارد ایستگاه شماره ۷۶ در منطقه ستارخان خواهند شد.

وی افزود: بانوان آتش‌نشان نیز همچون آقایان آتش‌نشان در عملیات‌های مختلف حضور خواهند داشت که البته تلاش داریم در ابتدای کار، عملیات‌ سبک را به بانوان واگذار کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره ایمن‌سازی مدارس گفت: طرح بررسی و ارزیابی تیم‌های کارشناسی آتش‌نشانی در مدارس انجام شد و مشکلات ایمنی همه مدارس شناسایی شد.

کولاک خانم آتش نشان ها در کرج ! / پا به پای مردان در سخت ترین شغل جهان !

وی ادامه داد: برخی مدارس غیرانتفاعی باید استانداردسازی ایمنی از سوی مالکان انجام شود و موارد ایمن‌سازی مدارس دولتی نیز به آموزش و پرورش اعلام شده است.

محمدی تاکید کرد: برخی مدارس از قدمت بالایی برخوردار هستند که بسیار مخاطره آمیز است و با برگزاری جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تلاش داریم رفع مشکلات در مدارس با قدمت بالا را به جدیت دنبال کنیم.

شهر تهران حدود ۹۰۰ هزار مدرسه دولتی و خصوصی دارد که بخشی از این مدارس ناایمن و فرسوده است و آتش‌نشانان نسبت به شناسایی این مدارس اقدام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا