وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز 14 آذر 1401 / جاده‌های شمالی برفی و بارانی است/ ترافیک سنگین در مسیر‌های منتهی به تهران


مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به تهران را سنگین گزارش کرد و از بارش برف و باران در جاده‌های شمالی کشور خبر داد. به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون تردد در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و...

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز 14 آذر 1401 / جاده‌های شمالی برفی و بارانی است/ ترافیک سنگین در مسیر‌های منتهی به تهران

مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به تهران را سنگین گزارش کرد و از بارش برف و باران در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون تردد در جاده چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است، اما در همه مسیرهای اعلام شده بارش برف و باران گزارش شده است.

برپایه این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، اصفهان، قم، تهران و مازندران شروع شده است و تداوم دارد.

همچنین هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و کرمان نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده کمال‌شهرو ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل «استاندارد» تا «پل فردیس» خبر می‌دهد.

ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل «گرمدره» تا «وردآورد» و همچنین در آزادراه ساوه- تهران محدوده عوارضی اول نیز سنگین است.

بر اساس اعلام این مرکز از وضعیت ترافیکی راه‌ها، هم اکنون ترافیک سنگینی در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس گزارش شده است.

ثبت کاهش ۸ درصدی تردد برون‌شهری

بر اساس اعلام این مرکز، در شبانه ‌روز گذشته از ۲ هزار و ۴۳۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۵ درصد کاهش تردد ثبت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد