واکنش پولادگر به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش


واکنش پولادگر به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق اساسنامه با یک تنفس 15 روزه دوباره مجمع اسکواش را برگزار می‌کنیم.

به گزارش رکنا، محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه قبل از برگزاری مجمع، فدراسیون اسکواش عزیزپور را به عنوان کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده بود، معرفی کرده بودند، گفت: مسئولیت تایید صلاحیت‌ها با من نیست و من جوابگو نیستم، بخشی از آن با ما است و تایید صلاحیت مدیریتی انجام شده است. احراز صلاحیت‌ها به عهده ما نیست و نهادها خودشان پاسخگو هستند و امروز هم آمدیم که انتخابات را برگزار کنیم ولی تعدادی از اعضای مجمع، مجمع را ترک کردند و مجمع از اکثریت افتاد و طبق اساسنامه ما با یک تنفس 15 روزه دوباره مجمع را برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این سابقه چنین اتفاقاتی بوده، تصریح کرد: ما بیشتر در مجامع فدراسیون خودمان حضور داشتیم، بله باید زودتر اعلام می‌کردند، لابد پاسخگو خواهند بود، شاید موردی پیش آمده که لحظه آخر چنین تصمیمی گرفتند، به من گفتند که پاسخ استعلام 2 نفر نیامده است و امیدواریم تا 15 روز دیگر این مشکل هم برطرف شود.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که نفراتی که مجمع را ترک کردند طبق قانون اجازه حضور مجدد خواهند داشت؟ تصریح کرد: من که قانونا نمی‌خواهم برخوردی کنم ولی اخلاقا درست نبود. وقتی به یک نفر به عنوان نماینده یک استان اجازه اعلام نظر و رأی می‌دهند یعنی یک فرصت به او دادند و اینکه ترک می‌کند و هیچ اعلام نظری نمی‌کند درست نیست و دوستانی که مجمع را ترک کردند کار درستی نکردند. بهتر بود می‌نشستند و حداقل یک رأی نمی‌دادند یا رأی سفید می‌دادند.

پولادگر در خصوص اینکه جواب صلاحیت 2 نفر نیامده و این 2 نفر کسانی نبودند که در لیست بودند، پیش از این هم در زمان انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفتند که نامه عدم صلاحیت تاج نیامده است که بگوییم رد شده است، شاید هم اینجا عدم وصول نامه بر مبنای این بوده که مشکلی وجود نداشته است، گفت: مرکز حراست باید اجازه بدهد افرادی که تایید صلاحیت شدند در مجمع حضور پیدا کنند و به این 2 نفر اجازه نداده است.

وی در پایان گفت: اتفاق امروز قطعأ تاثیری بر سایر مجامع سایر فدراسیون‌ها نخواهد داشت، نهادهای نظارتی باید در این رابطه و اتفاق امروز پاسخ بدهند، شاید لحظه آخر اتفاقی افتاده و از دست ما خارج است.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان در خصوص برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌های ورزشی گفت: در فرآیند برگزاری و تایید اساسنامه انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و سپس بدمینتون هستیم، البته کار اساسنامه دوچرخه تایید شده و در فرآیند برگزاری انتخابات هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس