تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران


تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛حمیدرضا حاجوی به خبرنگار ما گفت : ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه‌ها شن و نمک فراهم شده است.وی افزود: در تمامی تقاطع‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها...

تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛حمیدرضا حاجوی به خبرنگار ما گفت : ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه‌ها شن و نمک فراهم شده است.
وی افزود: در تمامی تقاطع‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها بسته‌های نمک و شن مخلوط فراهم شده تا در هنگام وقوع بارش برف به سهولت مورد استفاده عوامل حوزه خدمات شهری و شهروندان قرار گیرد.
حاجوی ادامه داد:هم اکنون تردد روان در بزرگراه‌های شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان شمال، آزادراه تهران_کرج و ابتدای آزادراه تهران _شمال برقرار است.
شهردار منطقه به استقرار نیرو‌های خدمات شهری در تقاطع‌های پرتردد نیز اشاره کرد، گفت: نیرو‌های حوزه خدمات شهری در میادین و تقاطع‌های پرتردد با تجهیزات مستقر هستند تا در هنگام آبگرفتگی اقدام به رفع آن کنند، همچنین پیشگیری‌های مناسبی برای رفع آب گرفتگی صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس