وقتی ستاره مرد تیم رئال لباس عروس پوشید + عکس جنجالی


وقتی ستاره مرد تیم رئال لباس عروس پوشید +  عکس جنجالی

یک اتفاق عجیب برای مدافع رئال مادرید در اسپانیا جنجال‌ساز شده است.

به گزارش رکنا، برنامه Telecinco 'Fiesta' به کارگردانی اِما گارسیا ، این یکشنبه تصاویری را منتشر کرد که در آن می‌توانید دنی کارواخال ، بازیکن فوتبال رئال مادرید را با لباس عروسی در خیابان‌های ایبیزا ببینید.

دنیل کارواخال، فوتبالیست رئال مادرید جشن مجردی خود را در ایبیزا جشن گرفت علی‌رغم این واقعیت که این تصاویر اکنون منتشر شده است، مراسم در ماه ژوئن اتفاق افتاد، همانطور که دیاریو دِ ایبیزا منتشر کرد، که بازتاب اطلاعات روزنامه ورزشی مارکا است.

این بازیکن به همراه پابلو سارابیا، خوزه لوئیس ماتو و سایر دوستانش به جزیره سفر کرد تا جشن مجردی خود را قبل از ازدواج قریب الوقوع خود با مدل و تاجر مایورکا دافنه کانیزارس جشن بگیرد.

در تصاویری که توسط Telecinco منتشر شد، این بازیکن با لباس عروس در ایبیزا دیده می‌شود و به عنوان یکی از دیگر افراد با ماسکی که صورت همسرش روی آن چاپ شده منتظر تاکسی است.

عروسی در 24 ژوئن در خانه‌ای در آیلون، در سگویا برگزار شد. این زوج، با یک پسر مشترک به نام مارتین، پس از چهار سال رابطه مشترک ازدواج کردند.

این در شرایطی است که اکنون کارواخال همراه با اسپانیا در جام جهانی قطر حضور دارد و باید فردا (سه‌شنبه) در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش بروند.

وقتی ستاره مرد تیم رئال لباس عروس پوشید +  عکس جنجالی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس