به زمان نیاز دارم:/ ستاره تحت فشار آلمان فلسفی شد! (عکس)


به زمان نیاز دارم:/ ستاره تحت فشار آلمان فلسفی شد! (عکس)

توماس مولر، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان، متنی متفاوت در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دومین جام جهانی متوالی خود نیز ناکام ماند و حتی نتوانست از دور گروهی نیز به مرحله بعدی صعود کند. توماس مولر اصلا در این تورنمنت نمایش قابل قبولی نداشت و عملکرد این بازیکن باعث افزایش انتقادات نسبت به او شد. در شرایطی که اخبار حاکی از احتمال خداحافظی توماس مولر از تیم ملی آلمان است، به نظر او تصمیم گیری را به آینده موکول کرده و فعلا قصدی در این رابطه ندارد.

توماس مولر در صفحه خود نوشت: "این نیش و زخم خیلی عمیق بوده و دردش بیشتر از حد معمول احساس می شود. موجی از احساسات، انتظار، جاه طلبی، سیاست، طرد شدن، شکست در شروع، امید و شناخت هویت تیم بعد از بازی دوم، سپس اولین پیروزی در تورنمنت، اما در ادامه حذف و یک فاجعه تمام عیار.

مات و مبهوت‌تر از حد معمول هستیم و تضاد بیشتر از همیشه شده است. در این جام جهانی، شناخت خوب و بد دشوارتر شده است. عملکرد و نتایج چگونه باید ارزیابی شوند؟ سوال بزرگ در زندگی همیشه این است، دلیلش چه بود؟ با وجود این همه تجربه، با موفقیت های بزرگ و همچنین شکست های کوبنده، این بار به زمان نیاز دارم تا بتوانم همه چیز را در مورد آینده بررسی کنم. تشکر قلبی از همه افراد که در چند هفته گذشته ما را به عنوان یک تیم و البته من را شخصا حتی در لحظات سخت، حمایت کرده اند."
به زمان نیاز دارم:/ ستاره تحت فشار آلمان فلسفی شد! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر