شفر: تیم ملی ما باید آلمانی شود/ حرف‌های عجیب سرمربی سابق استقلال در مورد آلمان


شفر: تیم ملی ما باید آلمانی شود/ حرف‌های عجیب سرمربی سابق استقلال در مورد آلمان

شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرید شفر، سرمربی اهل آلمان که سابقه سرمربیگری در تیم ملی کامرون را دارد و در ایران به واسطه حضور در استقلال شناخته می‌شود در برنامه ورزش از نگاه دو شرکت کرد و در ابتدا گفت: تبریک می‌گویم به دوستانم در ایران چون استقلال الان حال و روزش خوب است.

شفر راجع به حذف آلمان گفت: فکر می‌کنم بچه‌های آلمان آن تمرکز را نداشتند، به فوتبال فکر نکردند و خود را از قبل صعود کرده می‌دانستند. ما در بعضی پست‌ها بازیکنان خوبی هم نداشتیم. فکر می‌کنم فلیک چه برود چه بماند باید تغییراتی رخ دهد. البته اگر فلیک بماند بهتر است. یک برنامه ده ساله‌ای آلمان داشت و تصمیم گرفتند فلیک کار کند. ما از نژادهای مختلف در تیم آلمان بازیکن داریم؛ ما باید بومی گرایی کنیم، بحث من نژادپرستی نیست ولی می‌گویم ما باید تیم‌مان آلمانی شود.

شفر: تیم ملی ما باید آلمانی شود/ حرف‌های عجیب سرمربی سابق استقلال در مورد آلمان

او در مورد اینکه آیا حذف آلمان برایش سورپرایز بوده یا یک اتفاق دیگر او را متعجب کرده، بیان کرد: این سورپرایز و عجیب نبود. تمامی تیم‌های آسیایی بازیکنان خوبی در لیگ‌‌های اروپایی دارند و حتی مربی‌های خوبی به لیگ‌هایشان آورده‌اند. من راجع به ایران متعجب شدم که اینطور شدند. من واقعا نمی‌دانم چرا ایران حذف شد و واقعا نمی‌فهمم چرا اینجور شد!

شفر در مورد ایران در جام جهانی قطر اضافه کرد: شما اصلا خوب شروع نکردید و ۶ بر دو به انگلیس باختید. باید تعارف را کنار بگذارم، بازیکنان ایران خوب نبودند. بازی با ولز، ایران خوب بود و من کیف کردم که ولز را در وقت‌های اضافه له کردید. جلوی امریکا هم ایران یک بر صفر باخت و نمی‌توانم این نوسانات را هضم کنم. اگر من مربی ایران بودم و می‌دانستم بازیکنان از نظر ذهنی آماده نیستند عوضشان می‌کردم و قبل از بازی با آنها حرف می‌زدم. شما جام ملت‌ها را دارید و باید رو به جلو نگاه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند