تماشای بازی رونالدو لذت‌بخش است


تماشای بازی رونالدو لذت‌بخش است

مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، مدعی شد تیمش می تواند در وقت قانونی پرتغال را حذف کند.

تیم ملی سوئیس که در گروهی دشوار و بعد از برزیل به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی جام جهانی شد، فردا در دیداری دشوار به مصاف تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو خواهد رفت. مورات یاکین در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و اذعان داشت بازیکنان تیم ملی سوئیس از بازی کردن برابر رونالدو لذت خواهند برد.

مورات یاکین گفت: "تیم ملی سوئیس قصد دارد تاریخی سازی کند. تیم در هر زمینه گام هایی رو به جلو برداشته است. ما نشان داده‌ایم که نه تنها مقابل تیم‌های بزرگ عقب نمی شینیم، بلکه می‌توانیم بر جریان مسابقه مسلط هم شویم. حریف خود در لیگ ملت های اروپا را به خوبی می شناسیم و اخیرا مقابل تیم ملی پرتغال بازی کرده ایم. مطمئنا در طول بازی فرصت‌هایی به دست خواهیم آورد تا بتوانیم سرنوشت این دیدار را به سود خودمان رقم بزنیم.

ما برای این دیدار آماده ایم. بازیکنانی که مصدوم بودند دوباره شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند. ما آماده تاریخ سازی هستیم و برای بازی فردا مقابل تیم ملی پرتغال مشتاقیم. دوست دارم به آینده نگاه کنم، ما کاملا روی بازی فردا متمرکز شده ایم.

احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی؟ ما این کیفیت را داریم که در وقت معمول نتیجه را تعیین کنیم.

بازی کردن در مقابل کریستیانو رونالدو؟ ما کشور کوچکی هستیم و از اینکه مورد توجه قرار بگیریم، خوشحال می‌شویم. البته که تماشای بازی کریستیانو رونالدو لذت بخش است و بازیکنان خوشحالند که برابر او بازی می کنند.

احتمال قرار گرفتن دنیس در ترکیب ثابت؟ این بازیکن دوران سختی را در باشگاه چلسی پشت سر گذاشت و خیلی فرصت بازی پیدا نکرد. با این وجود دنیس زکریا در دیدار مقابل صربستان نشان داد که چه توانایی های دارد و چقدر می تواند در ترکیب تیم ملی سوئیس بازیکن مهمی باشد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این افراد از خدمت سربازی معاف شدند