پیشنهاد جسورانه الریان برای جذب رونالدو


پیشنهاد جسورانه الریان برای جذب رونالدو

باشگاه الریان قطر قصد دارد پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ پیشنهاد خود را برای جذب رونالدو ارائه دهد.

هفته گذشته بود که روزنامه «الشرق الاوسط» با انتشار خبری مدعی شد باشگاه النصر عربستان پیشنهاد قراردادی سه ساله به ارزش ۲۲۵ میلیون یورو به کریستیانو رونالدو ارائه کرده است. حالا خبر می‌رسد که یک باشگاه قطری هم وضعیت فوق‌ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس را زیرنظر دارد. روزنامه «الشرق» قطر در این راستا مدعی شد؛ باشگاه الریان در حال آماده‌سازی خود برای ارائه پیشنهادی قابل توجه به رونالدوی ۳۷ ساله است. طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود این پیشنهاد پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به برنده پنج توپ طلا ارائه شود.

در جریان بازی جمعه شب تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، صحنه‌ای توسط دوربین‌ها به ثبت رسید که خانواده رونالدو در کنار شیخ حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر در حین تبادل نظر هستند. پیش از این بازیکنان نامداری در پایان دوران فوتبالی خود در لیگ ستارگان قطر بازی کرده‌اند که مهمترین آن‌ها ژاوی هرناندس، خامس رودریگس و ساموئل اتوئو بوده‌اند.

اخیراً نشریه انگلیسی «سان» هم گزارش داده بود که رونالدوی ۳۷ ساله همچنان به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپاست و با باشگاه النصر هم توافقی نکرده و در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گذاشته است.

پیشنهاد جسورانه الریان برای جذب رونالدو

کریستیانو رونالدو که بحث پیوستن او به تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و نیوکاسل مطرح است، تابستان ۲۰۲۱ پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت. او در فصل اول حضورش در این تیم در ۳۹ بازی آمار ۲۴ گل زده را از خود برجای گذاشت، اما این فصل اوضاع برایش به خوبی پیش نرفت و در مجموع در ۱۶ بازی تنها سه بار موفق به گلزنی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید