شهیدی که شهادتش بی شباهت به حادثه کربلا نیست


شهیدی که شهادتش بی شباهت به حادثه کربلا نیست

نحوۀ به شهادت رساندن شهید مظلوم روح‌الله عجمیان هم بی‌شباهت با شهادت مظلومانۀ آقا ابا عبدالله (ع) درون گودال نیست، که غنی و فقیر، باسواد و بی‌سواد، جوان و پیر با هرچه داشتند از سنگ، چوب، دشنه، خنجر، نیزه، شمشیر، مشت و لگد بر پیکر نیمه جان هر دو ضربه

‏به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح نهم آذر ماه در استان البرز برگزار شد.

نماینده دادستان در بخشی از کیفرخواست قرائت شده در صحن علنی دادگاه گفت: با توجه به شکایت اولیای دم شهید سید روح الله عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۱۴ آبان ماه و دو روز بعد از این حادثه، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری تعدادی از عوامل شهادت این بسیجی خبر داد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمالشهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

۲۱ آبان ماه و ۹ روز بعد از این جنایت، کیفرخواست متهمان پرونده شهادت روح الله عجمیان صادر شد.

در دادگاه قاتلان ‎شهید روح‌الله عجمیان، همه کسانی که در این شهادت جانگداز شرکت داشتند، اذعان داشتند که تحت تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی مرتکب جنایت شده‌اند.

در عاشورای ۶۱ هجری هم عدۀ زیادی از مردم عادی کوفه تحت فضای نیرنگ و فریب و تطمیع ابن زیاد، لشکری ۳۰ هزار نفری را شکل دادند تا امامی را که می‌شناختند و اصل و نسب او را به عنوان نوه و نور چشم پیامبر (ص) می‌دانستند و حتیٰ برایش دعوت‌نامه نوشته بودند را راه به رویش ببندند و با بدترین وجه ممکن او، یاران و فرزندان و حتی طفل شیرخواره اش را به شهادت برسانند.

نحوۀ به شهادت رساندن شهید مظلوم روح‌الله عجمیان هم بی‌شباهت با شهادت مظلومانۀ آقا ابا عبدالله (ع) درون گودال نیست، که غنی و فقیر، باسواد و بی‌سواد، جوان و پیر با هرچه داشتند از سنگ، چوب، دشنه، خنجر، نیزه، شمشیر، مشت و لگد بر پیکر نیمه جان هر دو ضربه زدند.

این‌ روزها سواد و توان تشخیص و انتخاب رسانه و فضای مجازی نداشته باشی و عقلت را به شبکه‌های جنایتکار آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود بسپاری، شک نکن همان کاری را خواهی کرد که لشکریان یزید و ابن زیاد در مقابل امام حسین (ع) و یارانش انجام دادند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن