تلاش تمام عیار دولت برای رفع غبار محرومیت از کهگیلویه وبویراحمد/ صحنه گردانان اغتشاشات نیروهای دشمن هستند


تلاش تمام عیار دولت برای رفع غبار محرومیت از کهگیلویه وبویراحمد/ صحنه گردانان اغتشاشات  نیروهای دشمن هستند

احمدزاده گفت: به همت دولت سیزدهم تلاش می شود تا غبار محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد زدوده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز (۱۲ آذر ماه) در همایش استانی ریش سفیدان و معتمدین استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: دشمن در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی مرحله به مرحله با ما درگیر شده و اغتشاشات اخیر را از سال ۹۸ پایه‌گذاری کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث ابتدای انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید قربانی اصلی تروریست است، دشمنان ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار را به خاک و خون کشیدند و عده‌ زیادی از بانوان فرهیخته این کشور را به شهادت رساندند.

وی بیان کرد: امروزه همین تروریست‌ها با تفکر صهیونیستی و پول کشورهای مرتجع عربی جریان رسانه‌ای ایجاد کرده و با دروغ‌پراکنی جنگ پیچیده و تمام عیاری را علیه انقلاب اسلانی راه‌اندازی کردند.

احمدزاده با بیان اینکه دنیای کفر شکل‌گیری یک جریان جدید را برنمی‌تابد گفت: فتنه اخیری که در کشور شکل گرفته برگرفته از فتنه در دهه‌های مختلف است دشمن زمانی که از جنگ مستقیم نظامی با ایران اسلامی مایوس و ناامید شد جنگ در درون کشور را طراحی و برنامه‌ریزی کرده که این فتنه آنها نیز منجر به شکست شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه؛ آنهایی که امروز جلوی ما ایستاده اند از جریان اصلاح طلب و اصولگرا نیستند بلکه نیروهای دشمن هستند گفت: در شرایط کنونی وحدت نیاز اصلی استان است.

وی ادامه داد: بخشی از آنهایی که امروز در صحنه اغتشاشات نقش دارند جوانان فریب خورده هستند که باید آنها را برگردانیم و اصلاح کنیم، اما بخشی از صحنه گردانان نیروهای دشمن هستند که نقشه کشیدند تا در اقلیم کشور تغییر ایجاد کنند.

احمدزاده با بیان اینکه دشمن متوجه پیشرفت‌های ما طی این سال‌ها شده و با آشوب جلوی این رشد و توسعه را بگیرد، گفت: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و سدهایی که دشمنان ایجاد کردند اما جزء برترین‌های علمی، نظامی و دریایی در دنیا است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایران اسلامی در علم نانو و علم پزشکی در سطح دنیا به پیشرفت‎های خوبی دست پیدا کرده و علی‌رغم تحریم‌ها تجهیزات پیشرفته‌ای در حوزه پزشکی تولید شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار بوده و هرگز تسلیم نخواهد شد بر ادامه راه امام و رهبری تاکید کرد و افزود: مردم در حوزه اقتصادی دچار مشکلاتی هستند که بخشی از این مشکلات به دشمن و تحریم‌ها برمی‌گردد.

احمدزاده ادامه داد: هر کشوری یک سوم از تحریم‌های ایران را داشت از پای می‌افتاد اما علی‌رغم این تحریم‌های کمرشکن، دولت همه هم و غم خود را برای رفع محرومیت‌ها گذاشته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان جدا از مردم نیستند و همراه مردم هستند، گفت: در طول یک سال و چند ماهی که به عنوان استاندار این استان انتخاب شدم ۴۳ سفر به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد داشتم و با چشمان خودم دیدم که راه ارتباطی ۲۸ روستا و پاره روستا در محروم ترین منطقه در طول سه ماه از سال بسته است، از نزدیک دیدم که به کمر زن باردار طناب بستند تا بتواند از رودخانه عبور کند.

وی افزود: در روستای شهید والامقام شهید طیب مردم با جره از رودخانه عبور می‌کردند همه این مشکلات و محرومیت‌ها و بسیاری دیگر از مشکلات را از نزدیک دیدیم و در حال حاضر کار در همه این مناطق در حال انجام است.

احمدزاده خاطرنشان کرد: طبق سیاست دولت مناطقی که جاده نداشتند در حال احداث جاده هستیم و آنهایی که نیاز به بهسازی داشتند در حال بهسازی می باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آبرسانی به مناطقی که دارای تنش آبی بوده در دستور کار قرار گرفته و ظرف دو تا سه سال آینده روستاها دارای آب آشامیدنی سالم و پایدار و جاده ارتباطی مناسب خواهند داشت.

وی با اشاره به اختصاص ۲۶۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های عشایری و همچنین احداث ۱۲ هزار مسکن، جدای از طرح ملی مسکن گفت: تلاش برای رفع غبار محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد به همت دولت سیزدهم ادامه دارد.

احمدزاده بیان کرد: کار احداث جاده برای ۱۸۰ روستا در دست انجام است برخی مناطق شهر یاسوج ۱۲ ساعت در شبانه‌روز آب ندارند که عملیات اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهر یاسوج آغاز شده و بیش از ۴۰ کیلومتر اصلاح شبکه صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت کارخانه قند اشاره کرد و یادآور شد: به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ۷۰ درصد کارخانه قند بازسازی و در تلاش هستیم نماد صنعت استان در دهه فجر راه‌اندازی شود و هزار تن شکر مورد نیاز کشور از این کارخانه تامین شود.

وی به دیگر اقدامات برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای صنعتی راکد استان اشاره و خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نیاز گوشت مرغ خود را از سایر استان‌ها تامین می‌کرد اما از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت کردیم و در حال رسیدن به نقطه‌ای هستیم که می‌‌توانیم نیاز سایر استان‌ها را تامین کنیم، ضمن اینکه واحد ۶۰ هزار تنی پرورش مرغ دشت لیشتر دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدزاده به صدور مجوز احداث پالایشگاه نفت گچساران و همچمنین استخراج گاز از منطقه مختار اشاره و عنوان کرد: با احداث پالایشگاه گچساران پنج هزار شغل ایجاد می‌شود، علاوه بر این پروژه‌ها نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی تولید برق دهدشت به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در صنایع بزرگ و کوچک و اشتغال خانگی ورود کردیم، گفت: البته ایرادتی در سیستم بانکی استان وجود داشت که تعدادی از مدیران شعب بانکی را تغییر دادیم و از مدیرانی استفاده کردیم که همراهی بیشتری برای توسعه استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه از فروشگاه‌ و صنایع بزرگ استان خواستیم در استان حساب‌های بانکی داشته باشند تا بتوانیم وام‌های بیشتری به مردم بدهیم، گفت: دولت اراده کرده در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند و قول می‌دهم ظرف مدت کوتاهی مشکلات اقتصادی حل و فصل شود.

احمدزاده بیان کرد: همه آنچه در سفر به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد قول داده شد با تخصیص اعتبارات طی دو تا سه سال اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه دولت با برنامه در حال تحول است و دشمن تلاش می‌کند جلوی این تحول را بگیرد، خاطرنشان کرد: در شورای امنیت ملی کشور اعلام شد که کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور در حوادث اخیر بود و از مردم هم تشکر شد، ما برای ایجاد تغییر و تحول در استان نیازمند این آرامش و وحدت هستیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان