وحشت در اروگوئه: تکرار مجازات سوارز برای کاوانی


در اروگوئه از این بیم دارند که فیفا مجازاتی بسیار سنگین و مشابه لوئیس سوارز را برای ادینسون کاوانی و نیز خوزه خیمنز در نظر بگیرد.

بازی سوم اروگوئه در جام جهانی برابر غنا بسیار جنجالی شد. اروگوئه ۲-۰ به پیروزی رسید، ولی هر دو تیم از دور رقابت‌ها کنار رفتند چرا که کره جنوبی توانست پرتغال را ۲-۱ مغلوب کند. داوری بازی نیز حواشی فراوانی داشت و سیبرت آلمانی دو صحنه مشکوک را برای اروگوئه پنالتی نگرفت. در پایان بازی بازیکنان اروگوئه به سمت سیبرت حمله‌ور شدند و به شدت اعتراض کردند. در تونل ورزشگاه نیز کاوانی به تلویزیون وی‌ای آر ضربه زد، ضمن اینکه دوربین‌ها صحنه ضربه زدن خیمنز به ناظر فیفا را نیز شکار کردند.

طبق ادعای مارکا، در نگاه اول جریمه‌ای که برای کاوانی و خیمنز در نظر گرفته خواهد شد، شامل رقابت‌های باشگاهی نمی‌شود و تنها از حضور در چند بازیکن ملی محروم خواهند شد، ولی ممکن است پس از تحقیقات فیفا حکم نهایی کاملا متفاوت و سنگین باشد.

وحشت در اروگوئه: تکرار مجازات سوارز برای کاوانی

اروگوئه یک بار سابقه چشیدن محرومیت سنگین لوئیس سوارز پس از جام جهانی ۲۰۱۴ را دارد. سوارز به دلیل گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی، ۹ جلسه از همراهی اروگوئه محروم شد و ۴ ماه نیز حق تمرین با تیم باشگاهی خود بارسلونا را نداشت. دادگاه حکمیت ورزشی ۹ جلسه محرومیت او از بازی‌های ملی را درست دانست، ولی محرومیت از حضور در تمرینات او را بخشید و سوارز تنها از همراهی بارسا در بازی‌های رسمی محروم شد. او که به تازگی از لیورپول راهی بارسا شده بود، تا اکتبر ۲۰۱۴ نتوانست برای آبی و اناری‌ها به میدان برود.

وحشت در اروگوئه: تکرار مجازات سوارز برای کاوانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی