سلاخی همسر و فرزند خوانده با یک دلیل عجیب


سلاخی همسر و فرزند خوانده با یک دلیل عجیب

پیرمرد ۸۴ ساله‌ای که همسر و فرزندخوانده خردسال خود را با چاقوی آشپزخانه به طرز فجیعی کشته بود، با پلیس تماس گرفت و اعتراف کرد 1 حوادث 1401/09/15

قتل همسر و فرزند خانه به دست مرد 84 ساله

بامداد هفتم آذر امسال مرد سالخورده‌ای در تماس با پلیس کرج از قتل همسر و فرزندخوانده‌اش خبر داد. اپراتور ۱۱۰ آدرس خانه این پیرمرد را گرفت و حوالی ساعت ۴ صبح تیم کلانتری۱۱ کرج مقابل خانه مورد نظر در حوالی میدان شهدا حاضر شد.

ماموران با ورود به خانه با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. پیکر غرق در خون پسربچه و زن میانسالی روی زمین افتاده بود. پیرمرد هم ناراحت روی مبلی نشسته و به جنازه‌ها خیره مانده بود.

با تایید این قتل، موضوع به بازپرس کشیک قتل کرج و کارآگاهان گزارش شد و تیم جنایی خود را به محل قتل رساندند. آثار درگیری در خانه مشاهده می‌شد که احتمال درگیری پیرمرد و همسرش را قبل از قتل قوت بخشید.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: با تحقیقات محلی، جسد زن میانسال و پسر شش ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت. متهم نیز با انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و درباره انگیزه‌اش از قتل عنوان کرد چند سال قبل و پس از مرگ همسرش به خاطر تنهایی و نداشتن فرزند با زن میانسال ازدواج کرده بود. چون نمی‌توانست بچه‌دار شود، خواهرزاده همسر دومش را به خانه آورده و به عنوان فرزندخوانده از او مراقبت می‌کردند.

نادربیگی ادامه داد: مدتی بود توجه و محبت زن میانسال به فرزندخوانده‌شان و بی‌توجهی به پیرمرد باعث اختلاف و درگیری این زوج شده بود. از سوی دیگر دچار اختلاف مالی هم شده بودند. پیرمرد گفت که ساعت ۲ بامداد عصبانی از رفتار همسرم، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و اول سراغ فرزندخوانده‌ام رفتم و او را کشتم. بعد سراغ همسرم رفتم. او از خواب بیدار شد و درگیر شدیم که با چند ضربه او را هم کشتم. مدتی کنار جسد آن‌ها نشستم و بعد با پلیس تماس گرفتم.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز، متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات درباره سلامت روانی او و انگیزه‌اش از قتل با دستور بازپرس جنایی کرج ادامه دارد.

نادر بیگی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه ناتوانی در کنترل خشم یکی از دلایل قتل‌های خانوادگی است. کمی فکر و تحمل در زمان عصبانیت می‌تواند از وقوع جنایت جلوگیری کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022