کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی دارند


کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی دارند

به گفته حسنی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برخوردار هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی امروز دردیدار با امام جمعه ایجرود اظهار کرد: کارمهم تربیت نیروی انسانی در شهرستان‌ها را از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان پیگیری خواهیم کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کانون های مساجد حلقه میانی بین مردم و حاکمیت هستند، گفت: کانون‌ها به عنوان مهمترین نهاد عمومی در حوزه فرهنگ و هنر در تربیت نسل جدید نقش آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان ایجرود نیز در این دیدار با اشاره به حوادث اخیر بیان داشت: با توجه به فرموده امام (ره) که در وصیتنامه الهی و سیاسی خود بیان داشتند که با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری‏‎ ‎‏امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران‏‎ ‎‏مرخص، و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم؛ نشان از استحکام نظام و تنومند بودن ریشه انقلاب دارد امروز شاید به شاخ و برگه نظام ضربه‌ای بزنند ولی نمی‌تواند به ریشه این انقلاب خدشه‌ای وارد کنند.

حجت الاسلام مقدمی افزود: باید کارهایی که از طرف مسئولین صورت می‌گیرد با اخلاص باشد اگر کار با اخلاص انجام دادید حتی اگر کسی متوجه کار و خدمت شما نشد خداوند متعال می‌بیند و خود او به خوبی جبران خواهد کرد.

وی با اشاره بر مسئله مهم تبیین ادامه داد: مسئله تبیین باید به صورت صحیح انجام شود و واقعیات به درستی به مردم انتقال یابد.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا