چه کسی جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان می‌شود؟


چه کسی جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان می‌شود؟

گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین احتمالی اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان، همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر انتقادهای بسیاری را از کادر فنی و مدیریتی این تیم به همراه داشت.
این دومین بار متوالی بود که آلمان موفق به صعود به مرحله حذفی جام جهانی نمی‌شد، آنها پیش از این نیز در جام جهان 2018 روسیه و در حالی که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به آن رقابت‌ها گذاشته بودند در مرحله گروهی حذف شدند.
این فاجعه باعث شد که انتقادهای شدیدی از سیستم مدیریتی فوتبال آلمان و خصوصا عملکرد بیرهوف مطرح شود و در نهایت او با انتشار بیانیه‌ای به کارش در فدراسیون فوتبال این کشور خاتمه داد.
در روزهای اخیر شایعاتی بسیاری درباره جانشین احتمالی بیرهوف در تیم ملی آلمان به گوش می‌رسید و این گمانه‎‌زنی‌ها با جدایی رسمی او شدت بیشتری گرفته است.

چه کسی جانشین بیرهوف در تیم ملی آلمان می‌شود؟

روزنامه کیکر پیش از این مدعی شده بود که فردی بوبیچ که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه هرتابرلین فعالیت می‌کند یکی از گزینه‌های جدی برای قبول سمت مدیریت تیم ملی آلمان است و مدیران فدراسیون فوتبال این کشور در حال بررسی شرایط او برای اضافه شدنش به کادر این تیم هستند.
اما او تنها گزینه‌ای نیست که نامش در این میان مطرح شده است. روزنامه بیلد معتقد است که مدیران فوتبال آلمان باید ماتیاس سامر را به عنوان گزینه‌ای جدی برای مدیریت تیم ملی این کشور در نظر بگیرند.
این روزنامه مدعی شده است که ترکیب سامر که انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت دارد در کنار هانسی فلیک که قصد دارد از اشتباهاتش درس بگیرد می‌تواند بهترین ترکیب ممکن برای تیم ملی آلمان در یورو 2024 باشد که منجر به موفقیت آنها شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس