توصیه ماتئوس به مولر: با این سن بازی ملی را رها کن


توصیه ماتئوس به مولر: با این سن بازی ملی را رها کن

لوتار ماتئوس، ستاره سابق آلمان، به توماس مولر توصیه کرد که تمرکزش را روی فوتبال باشگاهی بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث شده که بسیاری از بازیکنان این تیم نیز در کنار کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون فوتبال این کشور با انتقاداتی روبرو شوند.
بسیاری از هواداران این تیم معتقد بودند که مولر نباید در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گرفت و از شرایط خوبی برای این که از ابتدا برای آلمان به میدان برود برخوردار نبود.
مولر نیز پس از پایان بازی برابر کاستاریکا و حذف آلمان از جام جهانی اعلام کرد که در فکر خداحافظی از تیم ملی است و قصد دارد فوتبالش را در سطح باشگاهی ادامه دهد، نظری که ماتئوس با آن بسیار موافق است و باور دارد که دوران حضور این بازیکن در عرصه ملی به سر آمده است.

توصیه ماتئوس به مولر: با این سن بازی ملی را رها کن

این ستاره سابق فوتبال آلمان در گفتگو با اسکای در این باره اظهار داشت:« سن مولر بالا رفته است و پیش از جام جهانی نیز در یک بازه زمانی دچار مصدومیت شد. من با چنین شرایطی به خوبی آشنا هستم. می‌توانم به مولر توصیه کنم که به صورت کامل روی باشگاهش تمرکز کند و تیم ملی را رها کند. او پیش از این زمانی که برای مدتی از تیم ملی دور بود، بهترین عملکرد را در بایرن داشت.»
ماتئوس با اشاره به این که مولر شخصا باید این تصمیم را بگیرد گفت:« البته اگر او بخواهد ادامه دهد، باید ببینیم که آیا هانسی فلیک همچنان به این بازیکن نیاز دارد یا خیر. من نمی‌خواهم کسی را مجبور به خداحافظی کنم و این بازیکن باید خودش به همراه مربی به این نتیجه برسد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا