افزایش قیمت سکه و طلا اتفاق خوبی نیست


افزایش قیمت سکه و طلا اتفاق خوبی نیست

رکنا اقتصادی: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: بالا رفتن قیمت طلا و سکه برای طلا فروشان و همچنین مردم اتفاق خوبی نیست.

به گزارش رکنا، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با بیان مطلب فوق بیان کرد: هر چقدر که قیمت طلا در بازار تعادل بیشتری داشته باشد و ثبات قیمتی داشته باشیم برای بازار و مردم بهتر است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: بازار داخلی طلا متأثر از اخبار سیاسی و اقتصادی در سطح دنیا و نوسانات قیمت ارز، روند افزایشی به خود گرفته اما آن التهابی که تقاضا برای خرید در بازار باشد، وجود ندارد و بازار روال عادی خودش را طی می کند.

بذرافشان در رابطه با سرریز نقدینگی به بازار خرید طلا با اشاره به افزایش ۵۱ دلاری انس جهانی طلا از هفته گذشته گفت: در حال حاضر انس جهانی طلا با ۱۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، به ۱۸۰۸ دلار رسیده است.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با اظهار اینکه بازار داخلی طلا متأثر از خبرهای سیاسی و اقتصادی در سطح دنیا و همچنین نوسانات قیمت ارز، روند افزایشی به خود گرفته افزود: در حال حاضر آن التهابی که تقاضا برای خرید در بازار باشد، وجود ندارد و بازار روال عادی خودش را طی میکند.

منبع: رادیو گفتگو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!