استغاثه 40 روزه به امام‌زمان(عج) در جمکران برای دفع فتنه‌ها


استغاثه 40 روزه به امام‌زمان(عج) در جمکران برای دفع فتنه‌ها

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی از خواندن نماز و زیارت استغاثه به امام‌زمان(عج) در پویشی ۴۰ روز در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این استغاثه به نیت تعجیل در فرج و رفع فتنه و اغتشاشات اخیر کشور از روز گذشته آغاز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی حسین‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان با بیان اینکه از راه های مهم در مواجهه با مشکلات و مصائب توسل به امام زمان(عج) است، اظهار کرد: یکی از توصیه های همیشگی بزرگان و مراجع و اهل معرفت به مردم و مومنان در سختی ها، توسل به ائمه(ع) و خواندن نماز و دعای استغاثه به محضر آن حضرات(ع) است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: چنان که از راه های استغاثه به حضرت حجت(عج) نماز و زیارت استغاثه است که در متون دینی ما همچون مفاتیح‌الجنان وارد شده با این کیفیت که دو رکعت نماز خوانده و پس از آن دعای استغاثه را که با فراز «سَلامُ اللَّهِ الْکَامِلُ التَّامُّ الشَّامِلُ الْعَامُّ وَ صَلَوَاتُهُ الدَّائِمَةُ ...» آغاز شده، می خوانیم.

وی تاکید کرد: در پی شرایط اخیر کشور و اغتشاشات رخ داده که خسارت های مالی و جانی به همراه داشته در پویشی چهل‌روزه از دوشنبه، ۱۴ آذرماه تا سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) یعنی ۲۴ ی‌ماه هر روز بعد از نماز عصر، نماز و دعای استغاثه به امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران خوانده می شود.

حجت الاسلام حسین‌آبادی ابراز کرد: البته پیش از این نیز در روزهای دوشنبه و جمعه بعد از نماز عشاء این نماز و دعا خوانده می شد اما این پویش با محور سلامتی و تعجیل در فرج حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) و برای دفع فتنه اخیر کشور از روز گذشته آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم دعوت می شود برای اقامه این نماز و قرائت دعا و زیارت به مسجد مقدس جمکران مشرف شوند قطعا این دعاها و تضرعات و توسلات با اقدام و عمل به کمک جبهه ایمانی و حق آمده و امدادهای غیبی را شامل حال ما می کند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا