مخالفت سران رئال مادرید با خرید امباپه


مخالفت سران رئال مادرید با خرید امباپه

رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای خرید امباپه ندارد.

به گزارش رکنا، در پایان بازی فرانسه و لهستان و با عملکرد درخشان امباپه ، در شبکه‌های اجتماعی بحث‌های زیادی مطرح شد و برخی هواداران خواستار انتقال وی به رئال مادرید شدند و برخی از پرز خواستند که این ستاره فرانسوی را دوباره ببخشد و به سراغش بروند. البته برخی معتقد بودند که رئال مادرید بالاتر از هر چیزی است و پس از تجربه تلخ تابستان 2022، رئال به هیچ وجه نباید دوباره به سراغ کیلیان برود.

"آس" اما در مقاله‌ای به قلم توماس رونکرو اعلام کرده است که رئال مادرید به هیچ وجه به جذب امباپه فکر نمی‌کند و هیچ برنامه‌ای برای سومین تلاش برای جذب مهاجم فرانسوی ندارد. رئال اعتقاد دارد که رفتار وی در حین مذاکرات در تابستان گذشته به هیچ وجه عادی نبوده است. رئال به امباپه اجازه داد که حتی پیش قرارداد هم امضا نکند و روی قول این بازیکن حساب کرد اما در نهایت این بازیکن زیر قولش زد و بعد از آن که پاسخ تماس‌ها و پیام‌های مدیران رئال را نداد، قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد تا به رئال مادرید که باشگاه رویاهایش است، خیانت کند.

در حال حاضر تمرکز مدیران رئال روی خرید بلینگام است هر چند که مشکل این جاست که دورتموند 150 میلیون یورو می‌خواهد. البته به گفته "آس" نکته مهم در مورد بلینگام این است که این بازیکن حضور در برنابئو را با بازگشت به انگلیس ترجیح می‌دهد. برای سال 2024 استراتژی رئال مادرید روی خرید هالند است چرا که بند آزادسازی 180 میلیونی برای آن زمان در قراردادش وجود دارد. بدین ترتیب مدیران رئال برنامه‌ای برای خرید امباپه ندارند که تا 2024 قرارداد دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر