توماس توخل در راه رختکن ژرمن ها:/ گزینه اول هدایت تیم ملی آلمان مشخص شد


توماس توخل در راه رختکن ژرمن ها:/ گزینه اول هدایت تیم ملی آلمان مشخص شد

ممکن است هانسی فلیک به زودی از تیم ملی آلمان جدا شده و توماس توخل سرمربی ژرمن ها شود.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد تیم ملی آلمان چنین عملکرد ضعیفی در جام جهانی داشته باشد، اما آنها برای دومین دوره متوالی در صعود به دور حذفی ناکام مانده و خیلی زود با این مسابقات وداع کردند. اولین ترکش این نتایج ضعیف نیز جدایی اولیور بیرهوف از تیم بود. حالا نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد آینده هانسی فلیک پس از استعفای بیرهوف نامشخص بوده و در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

توماس توخل در راه رختکن ژرمن ها:/ گزینه اول هدایت تیم ملی آلمان مشخص شد

اولیور بیرهوف بزرگ ترین حامی و در حقیقت پل ارتباطی بین سرمربی فعلی تیم ملی آلمان با فدراسیون بود. البته هانسی فلیک پس از حذف ژرمن ها از جام جهانی احتمال استعفا دادن خود را رد کرد، اما حالا همه چیز ممکن است تغییر کند. محیط کاری برای این سرمربی بسیار مهم است و در صورتی که مدیر بعدی نتواند به اندازه اولیور بیرهوف کار را برای فلیک آسان سازد، ممکن است او نیز دیگر تمایلی به حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان نداشته باشد.

اگر هانسی فلیک در نهایت استعفا دهد، نامزدهای اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای این پست را باید یورگن کلوپ و توماس توخل توصیف کرد. البته احتمالا شانس همکاری با یورگن کلوپ وجود نداشته و او با لیورپول قرارداد دارد، اما توخل در دسترس است و احتمال دارد او وسوسه شده و هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد. سرمربی سابق چلسی چندی قبل از این باشگاه اخراج شد و او هنوز با باشگاهی جدید به توافق نرسیده است. پیش از این اخباری در مورد احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت تیم ملی انگلیس نیز شنیده شده بود، اما احتمالا هدایت آلمان برای او گزینه جذاب تری خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس