گلدمن ساکس به دنبال خرید شرکت های رمزارزی


گلدمن ساکس به دنبال خرید شرکت های رمزارزی

متیو مک درموت، مدیر اجرایی گلدمن ساکس، گفت که شرکت آنها در حال حاضر بررسی های لازم را روی خرید برخی از شرکت های رمزارزی انجام می دهد.

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ از آنجا که ارزش‌گذاری شرکت‌های رمزارزی تحت ‌تاثیر شکست اخیر FTX قرار گرفته است، شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس به دنبال سرمایه‌گذاری میلیون‌ها نفر برای خرید یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های ارز دیجیتال در حالی که قیمت‌ها پایین بوده، است.

متیو مک درموت، مدیر اجرایی گلدمن ساکس، در مصاحبه با رویترز گفت که بانک‌های بزرگ فرصت‌هایی را در این فضا می‌بینند؛ زیرا سقوط FTX نیاز به مقررات بیشتر در صنعت را برجسته می‌کند.

این مدیر اجرایی اضافه کرد که این شرکت در حال حاضر فرصت‌هایی را می‌بیند که «قیمت‌های معقول‌تری» دارند و در حال حاضر بررسی‌های لازم را روی برخی از شرکت‌های ارز دیجیتال انجام می‌دهند.

مک درموت در اظهار نظر در مورد شکست FTX همچنین خاطرنشان کرد که از نظر احساسات، بازار با شکست مواجه شد. با این حال، این مدیر امور مالی سنتی تاکید کرد که اگرچه FTX به "نمونه بارز" این فضا تبدیل شد، فناوری زیربنایی پشت این صنعت "به عملکرد خود ادامه می دهد."

بحران انحلال FTX و حماسه ورشکستگی از ابتدای نوامبر فضای کریپتو را وارونه کرده است. فروپاشی FTX همچنان یک اثر دومینو دارد و بر شرکت‌های متمرکز بر رمزارز که تا حدودی در معرض این شرکت قرار دارند تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاران نهادی مانند گلدمن به دنبال فرصت‌هایی برای خرید و سرمایه‌گذاری با قیمت‌های پایین‌تر هستند، در حالی که اثرات FTX باعث کاهش ارزش‌ها می‌شود.

در همین حال، یک بانک دیجیتال مستقر در بریتانیا خرید کریپتو را برای کاربران خود ممنوع کرده است. به همین دلیل، مشتریان آن قادر به خرید بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال نخواهند بود. جدای از این، کاربران همچنین قادر به دریافت نقل و انتقالات از پلتفرم‌های مبادلات رمزارزی نخواهند بود.

در حالی که سقوط FTX فضا را از نظر علاقه به عقب بازگرداند، برخی از بازیگران نهادی در حال تلاش برای تقویت پذیرش نهادی هستند. در ۶ دسامبر، شرکت رمزنگاری SEBA Bank با شرکت خدمات مالی HashKey Group برای سرعت بخشیدن به پذیرش سازمانی رمزارز در هنگ کنگ و سوئیس شریک شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته