جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا منتظر صعود باشیم؟


جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا منتظر صعود باشیم؟

در جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین اشاره‌ای به ادامه‌دار بودن روند صعودی شده است. آیا قرار است کانال صعودی حفظ شود؟اوضاع و احوال بازار ارزهای دیجیتالی اصلا مساعد نیست و پس از ورشکستگی صرافی بزرگ FTX، رویاهای بسیاری به کابوس تبدیل شد. بیت کوین...

در جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین اشاره‌ای به ادامه‌دار بودن روند صعودی شده است. آیا قرار است کانال صعودی حفظ شود؟

اوضاع و احوال بازار ارزهای دیجیتالی اصلا مساعد نیست و پس از ورشکستگی صرافی بزرگ FTX، رویاهای بسیاری به کابوس تبدیل شد. بیت کوین ماه‌هاست که در حال ریزش است و به نظر می‌رسد این ریزش قیمت همچنان ادامه دارد. برخی معتقدند که قرار است به زودی اتفاقات خوبی برای پادشاه ارزهای دیجیتال بیفتد؛ اما آیا واقعا همین‌طور خواهد بود؟

جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین

26 آبان‌ماه سال جاری، بیت کوین برای دومین بار موفق شد از سطح قیمتی 15 هزار و 600 دلار بازگردد و اندک امیدی در دل سرمایه‌گذاران ایجاد کند. از آنجایی که این رمزارز در سطح قیمتی مذکور دو مرتبه برگشته، باعث شده تا اعتبار این نقطه حمایتی بیشتر شود. هم‌اکنون پس از بازگشت قیمت از این حمایت، قیمت بیت کوین به 17 هزار و 700 دلار رسیده است.

جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا منتظر صعود باشیم؟

افزایش ده درصدی که به تازگی برای بیت کوین اتفاق افتاده، باعث شده تا خریداران دلگرم شوند و نگذارند قیمت در محدوده حمایتی 16 هزار و 900 دلار از دست برود. وقتی ارز دیجیتالی از یک نقطه دو بار به قیمت‌های بالاتر صعود می‌کند، امیدها برای صعود مجدد از همان نقطه را افزایش می‌دهد.

هم‌اکنون سرمایه گذاران و معامله‌گران معتقدند که پادشاه ارزهای دیجیتال از نقطه حمایتی 15 هزار و 600 دلار به عنوان سکوی پرتاب استفاده می‌کند. متاسفانه تنها مشکلی که هم‌اکنون وجود دارد، کندل‌های روزانه‌ای است که نشان می‌دهند حجم خرید و تقاضا روز به روز در حال کاهش است.

همچنین بخوانید:

آلت چین چیست و آیا Altchain جایگزین بلاکچین خواهد شد؟

جدیدترین پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آیا منتظر صعود باشیم؟

در حال حاضر آخرین رصدها نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین حوالی 17 هزار و 222 دلار است و اگر همین‌طور فشار خرید زیاد شود، قیمت می‌تواند با صعودی 2.7 درصدی به محدوده 17 هزار و 700 و سپس 18 هزار و 500 دلاری برسد. در صورتی که این شانس برای بیت کوین از دست برود، باید منتظر ادامه روند نزولی باشیم و روند صعودی برای بلندمدت غیر قابل وصول خواهد شد.

تحلیل‌ها نشان می‌دهد که هولدرهای بیت کوین هم‌اکنون وضعیت خنثی دارند و نه می‌فروشند و نه می‌خرند. آمارها حاکی از این است که 46 درصد از آدرس‌ها در سود و 49 درصد در ضرر به سر می‌برند. به لحاظ فنی و تکنیکالی هم اگر بخواهیم نگاه کنیم، اندیکاتور آر اس آی در منطقه اشباع فروش قرار دارد و باید خریدها آغاز شود. باید دید در آینده کاربران چه خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403