فال ابجد روزانه چهارشنبه 16 آذر 1401


فال ابجد روزانه چهارشنبه 16 آذر 1401

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۱۶ آذر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۱۶ آذر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج آ آ

به آنچه نیت کرده ای میرسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فال ابجد روزانه چهارشنبه 16 آذر 1401

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قیل و قال و تلاش بیهوده مکن. از بدی دوری کن و به امر و مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تا چند روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد میشود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله .

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می شود. به زودی از غمها رها میشوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت میدهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوبست. در زندگی دو دل نباش و در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی انشا الله.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : د ج ب

در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت میشود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. میتوانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار میگیری.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ د ب

طالع خوبی داری. عاقبت به آنچه که طالب آن هستی میرسی. از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر میشود. اگر قصد سفر داری برو، از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج د آ

به نظر میرسد اهل فتنه هستی و فتنه بر پا میکنی. دست از خصومت بردار تا به غم مبتلا نشوی. زبانت را نگه دار وگرنه دوستان و آشنایان از تو رنجیده و تو را ترک میکنند. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد و در پیش بعضی عزیز میشوی.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید

منبع: saednews

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل