موسسه امداد اسلامی انگلیس؛ مرکزی برای کمک به یتیمان در سراسر جهان


موسسه امداد اسلامی انگلیس؛ مرکزی برای کمک به یتیمان در سراسر جهان

موسسه امداد اسلامی انگلیس در سال جاری میلادی با مشارکت هشت کشور و بیش از ۵۰۰ موسسه به منظور جمع آوری پول برای کودکان یتیم و نیازمند در سراسر جهان مبلغی بیش از دو میلیون دلار جمع آوری کرده است.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: موسسه امداد اسلامی در سال 1984 توسط گروهی از داوطلبان مسلمان در «بیرمنگام» انگلیس راه اندازی شد و تاکنون به بیش از 117 میلیون نفر در سراسر جهان کمک کرده است.

موسسه امداد اسلامی در بیش از 40 کشور از بنگلادش گرفته تا بوسنی، پاکستان تا فلسطین، کنیا تا کوزوو، جان بسیاری از افراد را نجات داده و به مردم قدرت داده است تا خود را از فقر نجات دهند. این موسسه بر اساس نیاز مردم به آنها کمک می کند و به هیچ وجه تبعیضی بین افراد قائل نمی شود.

داوطلبان موسسه امداد اسلامی در برخی از دشوارترین مکان‌های جهان از جمله سوریه و یمن حضور دارند و به حاشیه رانده‌ترین جوامع را برای مقاومت در برابر درگیری‌ها و بلایای طبیعی و ساختن آینده‌ای روشن‌تر تقویت می‌کنند.

این سازمان همچنین از افراد آسیب‌پذیر در بریتانیا با مشارکت سازمان‌ها و خیریه‌های محلی حمایت می‌کند.

موسسه امداد اسلامی سازمانی است که برای انجام کارهای خود از ایمان، توسعه و بشردوستی الهام می گیرد و برای تغییر و نجات جان برخی از آسیب پذیرترین افراد در بیش از 40 کشور جهان کار می کند.

این موسسه یکی از سازمان های فعال در برگزاری پروژه جهانی «هفته خیریه» است که در ماه سپتامبر هر سال برای کمک به نیازمندان در سراسر جهان به انجام می رسد.

هدف این رویداد الهام بخشیدن به جوانان برای فعال شدن، مشارکت اجتماعی و متحد شدن بر اساس ارزش های مشترک اسلامی و بشردوستانه است. موسساتی مانند دانشگاه ها و مدارس از طریق چالش ها، رویدادها و فعالیت های مختلف برای جمع آوری کمک های مالی در این رویداد سالانه شرکت می کنند.

تمام پول های جمع‌آوری‌شده در این پروژه صرف کمک به کودکان یتیم و نیازمند در سراسر جهان می شود.

«هفته خیریه» در سال جاری میلادی با مشارکت هشت کشور و بیش از 500 موسسه برای جمع آوری پول برای کودکان یتیم و نیازمند در سراسر جهان برگزار شد و مبلغی بیش از ۲ میلیون دلار برای کمک به این افراد جمع آوری شد.

همچنین بر اساس گزارش های دریافت شده پروژه های امسال بر آموزش، مقابله با گرسنگی ،سوءتغذیه و وضعیت اضطراری سلامتی افراد تاکید داشتند.

تیم «هفته خیریه» در طول سال به طور خستگی‌ناپذیر کار می کند تا جوامع سراسر کشور را برای این کمپین شگفت‌انگیز گرد هم آورد.

«ضیاء سالک»، رئیس جمع آوری کمک های مالی گفت: من به داوطلبان خود افتخار می کنم که بار دیگر با چنین انرژی الهام بخش و تلاش برای کمک به یتیمان و کودکان نیازمند گرد هم آمدند.

سالک افزود: فداکاری و انرژی آنها الهام بخش است و من می خواهم از همه کسانی که در این امر مشارکت داشتند تشکر کنم.آنها باید افتخار کنند و بدانند یک بار دیگر به رشد این پروژه کمک کرده اند و زندگی های بیشتری را در سال جاری تغییر داده اند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر