حذف ارائه تست کرونا در مکان‌های عمومی چین


حذف ارائه تست کرونا در مکان‌های عمومی چین

مقامات چین ارائه مدرک تست منفی کرونا را برای شهروندان پایتخت این کشور به منظور ورود به مکان‌های عمومی در روز سه‌شنبه حذف کرده‌اند.

حذف ارائه تست کرونا در مکان‌های عمومی چین

به گزارش راهبرد معاصر، مقامات چین اعلام کرده‌اند که الزامات شهروندان پکن برای ارائه مدرک منفی آزمایش کووید به منظور ورود به پارک‌ها، سوپرمارکت‌ها، فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حمل‌ونقل عمومی در روز سه‌شنبه حذف شده و پیشنهاد شده است که۱۰ اقدام تسهیل‌کننده جدید در سراسر کشور قرار است فردا (چهارشنبه) اعلام شود.

به گزارش آرتی، تحلیلگران تخمین می‌زنند که محدودیت‌های کرونایی فعلی حدود ۱۹.۳ درصد (نسبت به ۲۵.۱ درصد یک هفته قبل) از تولید ناخالص داخلی چین را تحت تأثیر قرار خواهد داد و این در حالی است که ارزش یوان چین ۵ درصد نسبت به دلار آمریکا از ابتدای نوامبر افزایش یافته است.

رویترز روز دوشنبه گزارش داد که ممکن است کووید از وضعیت سطح بالای فعلی خود در رده A در ژانویه به رده B کاهش یابد، زیرا خبرگزاری دولتی شین هوا گزارش داده است که «سخت‌ترین دوره ابتلا به کرونا در چین گذشته است.»

از هفته گذشته و به دنبال افزایش آمار مبتلایان در برخی شهر‌های چین، مردم این کشور به خیابان‌ها آمدند تا علیه تدابیر کرونایی در این کشور اعتراض کنند. برخی از معترضان از «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین، خواسته‌اند تا استعفای خود را ارائه دهد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس