خشم بازیکنان از فلیک: از بایرنی‌ها حمایت می‌کنی!


خشم بازیکنان از فلیک: از بایرنی‌ها حمایت می‌کنی!

به نظر می‌رسد که دودستگی شدیدی بین بازیکنان آلمان علیه هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به وجود آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر باعث ایجاد بحرانی جدی در فوتبال این کشور شده است.
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری هانسی فلیک از هدایت این تیم به گوش می‌رسید اما در عین حال گفته شده بود که بازیکنان آلمان از او حمایت می‌‎کنند، موضوعی که حالا به نظر چندان درست نمی‌رسد.
روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده است که تیم ملی آلمان به دو گروه بایرنی‌ها و سایر بازیکنان تقسیم شده است. فلیک متهم است که به خاطر رابطه خاصی که با بازیکنان بایرن دارد، باعث ایجاد این شکاف شده و مشخصا علاقه‌اش به آنها در تصمیماتش مشخص است.
مشکل از پیش از بازی اول برابر ژاپن شروع شد. بحث درباره بازوبند کاپیتانی و اعتراض به تصمیمات مقامات قطری در شب بازی بالا گرفت و مانوئل نویر و لئون گورتسکا تاکید داشتند که حتما باید اعتراضی شکل بگیرد، این در حالی بود که سایر بازیکنان دوست داشتند در مسائل سیاسی دخالت کنند.

خشم بازیکنان از فلیک: از بایرنی‌ها حمایت می‌کنی!


در جریان بازی برابر ژاپن نیز بسیاری تصمیم فلیک برای تعویض گورتسکا به جای ایلکای گوندوغان را درک نکردند، تعویضی که در نهایت باعث شد کنترل و تعادل بازی از بین برود. گفته می‌شود که این تصمیم برای رضایت خاطر گورتسکا گرفته شد و این موضوع بیشتر گوندوغان را عصبی کرد.
بازیکنانی مانند مارک آندره‌آ ترشتگن و کای هاورتز از نیمکت‌نشینی ناراحت بودند. خصوصا ترشتگن که انتظار داشت با توجه به نمایش خوبش در بارسلونا و عملکرد نه چندان درخشان نویر، فرصتی برای حضور در میدان پیدا کند اما فلیک ترجیح داد به این دروازه‌بان بایرن اعتماد کند.
نیکلاس زوله با وجود نمایش بسیار ضعیفی که ارائه کرد، هر بار فرصت دیگری از سرمربی آلمان گرفت اما باز هم نتوانست نمایش خوبی در زمین داشته باشد.
به نظر می‌رسد که اتهام علاقه و ارتباط بیش از حد با بازیکنان بایرن به معضلی جدی برای فلیک تبدیل خواهد شد و این احتمال وجود دارد که شکاف ایجاد شده در تیم ملی آلمان بیش از پیش افزایش پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید