صنعت پتروشیمی داوطلب برتر هلال احمر کشور شد


صنعت پتروشیمی داوطلب برتر هلال احمر کشور شد

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب با شعار «همبستگی با کار داوطلبانه» و «یک قرن خدمت بی‌منت»، از رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی به نیابت از صنعت پتروشیمی به پاس خدمات داوطلبانه...

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب با شعار «همبستگی با کار داوطلبانه» و «یک قرن خدمت بی‌منت»، از رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی به نیابت از صنعت پتروشیمی به پاس خدمات داوطلبانه ارائه‌شده در بخش‌های مختلف تقدیر شد.

این آیین به مناسبت ۱۴ آذر مصادف با ۵ دسامبر (روز جهانی داوطلب) و با حضور مقام‌های کشور، مسئولان هلال احمر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، داوطلبان هلال احمر کشور و نماینده صلیب سرخ جهانی در محل برج میلاد برگزار و از داوطلبان برتر در حوزه‌های مختلف در سطح کشور قدردانی شد.

صنعت پتروشیمی با اجرای راهبردهای حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت در مدیریت بحران و افزایش سطح رفاه جامعه، نقش مهمی در ایفای مسئولیت اجتماعی خود در نقاط میزبان و نقاط محروم کشور دارد و با مشارکت در ساخت و تجهیز مراکز هلال احمر، برنامه‌های نذر آب ۴ و ۵، کمک به تأمین دارو و لوازم مصرفی دندان‌پزشکی و... تلاش کرده با هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌ها، بخشی از محرومیت را در نقاط مختلف رفع کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در