پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟


پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟

در این مقاله با بررسی تاریخچه و عوامل مختلف موثر بر قیمت، سعی بر پیش بینی آینده دوج کوین داریم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.در سال 2021، Dogecoin (DOGE) یکی از چشمگیرترین داستان‌های سود انفجاری در تاریخ ارزهای دیجیتال را به دست آورد، که بین...

در این مقاله با بررسی تاریخچه و عوامل مختلف موثر بر قیمت، سعی بر پیش بینی آینده دوج کوین داریم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در سال 2021، Dogecoin (DOGE) یکی از چشمگیرترین داستان‌های سود انفجاری در تاریخ ارزهای دیجیتال را به دست آورد، که بین شروع سال تا اوج 0.738 دلاری خود، بیش از 12000 درصد افزایش یافت. در آن زمان، بسیاری از سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر جواب این سوال‌ بودند: “پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟”.

در حالی که دوج کوین در سال 2021 نتوانست این کار را انجام دهد، اما نشان داد که می‌تواند به 1 دلار برسد، البته به شرطی که فشار قوی رسانه‌های اجتماعی و رونق گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال در جریان باشد.

تاریخچه میم کوین‌ها با Dogecoin شروع شد. زمانی که ارزهای دیجیتال به تازگی وارد اذهان عمومی شده بودند، بیلی مارکوس و جکسون پالمر تصمیم گرفتند یک کپی از بیت کوین (BTC) بسازند. یک کپی که نشانه‌ای باشد که نشان دهد نباید ارزهای دیجیتال آنقدر جدی گرفته شود.

چیزی که در دسامبر 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد، به یکی از ده ارز دیجیتال برتر جهان بر اساس ارزش بازار فعلی تبدیل شد. همچنین باعث الهام هزاران میم کوین دیگر نیز شده است.

پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟
اتفاقی بزرگ برای Dogecoin در سال 2021 اتفاق افتاد که قیمت آن در طول سال تقریباً 3000٪ افزایش یافت. این به دلیل حمایت افراد با نفوذی مانند ایلان ماسک و مارک کوبان بود. عملکرد قیمت این ارز در آن زمان به سایر میم کوین‌ها، به ویژه Shiba Inu (SHIB) نیز کمک کرد.

با این حال، عملکرد فوق العاده صعودی قیمت آن برای رسیدن به ارزش 1 دلار کافی نبود. بالاترین قیمت آن به 0.738 دلار رسید که در ماه می سال گذشته به ثبت رسید. این عدم موفقیت در تلاش اول باعث نشده تا گمانه زنی سرمایه‌داران متوقف شود. در ادامه، با بررسی تاریخچه این ارز، پیش بینی می‌کنیم که دوج کوین به چه مراحلی از موفقیت خواهد رسید.

پیش بینی آینده دوج کوین، آیا یک دلار شدنی‌ است؟

اگر به عملکرد بازار قبلی اعتماد کنیم؛ این احتمال وجود دارد که قیمت Dogecoin به 1 دلار برسد. قبل از سال 2021، این توکن در حاشیه فضای کریپتو وجود داشت و فقط اعضای کمی از جامعه به آن توجه می‌کردند. ارزش آن در دسامبر سال 2020 نزدیک به 0.003 دلار و ارزش بازار آن تقریباً 370 میلیون دلار بود. در بازه زمانی تنها یک سال، به یکی از ده پروژه بزرگ رمزنگاری با ارزش بازار بیش از 88 میلیارد دلار تبدیل شد.

ناگهان، میلیون‌ها سرمایه گذار جدید به امید افزایش قیمت در آینده به دنبال خرید Dogecoin بودند. منصفانه است که بگوییم که پس از این روند صعودی عظیم، Dogecoin به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شد که با ارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم دست و پنجه نرم می‌کند.

عوامل خاصی می‌توانند به دوج کوین در تلاش برای رسیدن به 1 دلار کمک کنند که ما از این عوامل برای پیش بینی آینده دوج کوین استفاده خواهیم کرد. این عوامل عبارتند از:

ادغام بالقوه در توییتر

دوج کوین در ماه گذشته پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک حدود 100 درصد افزایش قیمت داشت و گمانه زنی‌ها مبنی بر ادغام این ارز در پلتفرم افزایش یافت. عملکرد عالی قیمت تا زمانی که گزارشی مبنی بر اینکه توییتر پروژه کیف پول کریپتو خود را متوقف کرده است، ادامه داشت.

پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟

این نشان دهنده تأثیری است که یک ادغام توییتر می‌تواند بر قیمت DOGE داشته باشد. این امر به ویژه مهم است زیرا DOGE در حال حاضر کاربرد کمی دارد و داشتن ابزار بیشتر، احتمالاً شانس آن را برای رشد تا 1 دلار افزایش می‌دهد.

حمایت ایلان ماسک

حمایت ایلان ماسک برای افزایش محبوبیت Dogecoin ضروری بود و نفوذ او در جامعه کاهش نیافته است. شرکت‌های او Dogecoin را برای خرید می‌پذیرند و او چندین بار این اتفاق را تبلیغ کرده است. نفوذ و حمایت مستمر و فعال او از Dogecoin، به ویژه در طول یک بازار صعودی ضروری است.

جامعه قدرتمند حامی

ارز Dogecoin از روزهای اولیه خود دارای یک جامعه قوی بوده است. از همان روزهای اولیه، جامعه پر جنب و جوش و مسئول چندین چیز شگفت انگیز بوده است. این شامل حمایت مالی از تیم بابل جامائیکا برای حضور در المپیک، ساخت چاه‌های جدید در کنیا و حمایت مالی از یک خودرو در NASCAR است.

انتقال به اثبات سهام

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، چند ماه پیش تایید کرد که Dogecoin نیز از اثبات کار به اثبات سهام منتقل می‌شود. چنین انتقالی می‌تواند جذابیت Dogecoin را به‌ویژه در میان دوستداران محیط‌زیست بیشتر کند. این اتفاق نیز در پیش بینی ما از دوج کوین یک اتفاق بسیار مثبت و مهم برای صعود قیمتی حساب می‌شود.

دوج کوین چه زمانی به 1 دلار می‌رسد؟

در حالی که به طور کلی توافق کردیم که Dogecoin می‌تواند به 1 دلار برسد، سوال مهم این است که چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. با توجه به اینکه تقریباً ده سال است که دوج به 1 دلار نرسیده است، بسیاری ممکن است بپرسند که این موفقیت چقدر طول خواهد کشید، اما نگاهی به پیش‌بینی قیمت Dogecoin می‌تواند یک ایده‌ کلی در این مورد ارائه دهد.

در حال حاضر، Dogecoin بالاتر از میانگین 200 روزه خود معامله می‌شود و میزان سود آن در سه سال گذشته بیش از 3000٪ است. این به طور کلی نشانه خوبی است و آینده بهتری را نشان می‌دهد.

پیش بینی قیمت دوج کوین، آیا این میم کوین به یک دلار خواهد رسید؟

احتمال اینکه DOGE در سال 2023 به 1 دلار برسد، بسیار بالا به نظر می‌رسد، طبق پیش بینی DOGE Coincodex، ارزش میم کوین در می 2023 به 1.21 دلار می‌رسد. این منبع با استفاده از 22 سیگنال صعودی و 7 سیگنال نزولی، الگوریتم به صورت تکراری از می سال گذشته پیش بینی می‌کند. البته، حتی بهترین پیش‌بینی‌های قیمت نیز همچنان فقط در حد حدس و گمان هستند، زیرا بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارد.

حتی با وجود احتمال نسبتاً زیاد رسیدن به یک دلار در آینده نزدیک، قیمت DOGE هنوز شانس بیشتری برای رسیدن به این هدف نسبت به سایر سکه‌های معروف مانند شیبا اینو دارد. این امر دلایل زیادی دارد اما مهمتر از همه، عرضه کل Dogecoin این امکان را فراهم می‌کند که توکن سریع‌تر از Shiba Inu یا هر میم کوین دیگری به 1 دلار برسد. از نظر کاربردی، SHIB که بر پایه اتریوم ساخته شده از Dogecoin مبتنی بر زبان Scrypt، کاربرد بیشتری دارد.

بنابراین، آیا دوج کوین به 1 دلار خواهد رسید؟

ایلان ماسک یک بار پیش بینی کرد که دوج کوین واحد پول جهان (و مریخ) خواهد بود، اما شرایط فعلی بازار باعث شده است که بسیاری از افراد در موضع خود تجدید نظر کنند. بیشتر پیش بینی های فعلی دوج کوین نزولی هستند.

با این حال، Dogecoin هنوز پتانسیل رسیدن به 1 دلار را دارد. به هر حال، ارزش این سکه در 1 ژانویه 2021 فقط 0.005 دلار و تا 31 دسامبر 0.1715 دلار بود. اگر بتواند در یک سال به این سرعت رشد کند، هیچ چیز مانع از رسیدن آن به 1 دلار نمی‌شود. البته ممکن است این اتفاق خیلی زود رخ ندهد، به خصوص اگر زمستان ارز دیجیتال ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق