فیلم گفتگو با برادران قمارباز که دست به اسلحه شدند / قتل مرد رشتی با شلیک اسلحه شاچمه ای


فیلم گفتگو با برادران قمارباز که دست به اسلحه شدند / قتل مرد رشتی با شلیک اسلحه شاچمه ای

حوادث رکنا: به‌دنبال درگیری مسلحانه چند مرد در منطقه شالکوه شهرستان رشت بر سر قمار و اختلافات قبلی که منجر به قتل یک مرد و مجروح‌شدن 2نفر شد، عامل این جنایت در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش رکنا؛ حوالی ساعت1:30 بامداد پنجشنبه اهالی محله شالکوه شهرستان رشت صدای درگیری چند مرد را در خیابان شنیدند. عده‌ای از آنها چوب و چماق در دست داشتند و با هم درگیر شده‌ بودند اما در همین هنگام یکی از طرفین درگیری که سلاح شکاری به‌دست داشت، گلوله‌ای شلیک کرد و حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

ساچمه‌های شلیک‌شده از سلاح شکاری به 3نفر از طرفین درگیری اصابت کرد که باعث مرگ یکی از آنها و مجروح‌شدن 2نفر دیگر شد. این در حالی بود که مرد مسلح و همدستانش پس از این اتفاق پا به فرار گذاشتند و در تماس شاهدان با پلیس، تیم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند.

مردی که جانش را از دست داده بود، حدودا 40ساله ‌و 2نفر دیگری که همراه او بودند 21 و 28ساله بودند که مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. مأموران برای کشف راز این جنایت به تحقیق از 2مجروح حادثه پرداختند و یکی از آنها گفت: مقتول از قبل با مردی 48 ساله و برادرهایش در این منطقه اختلاف داشت. اختلاف آنها بر سر قمار بود و مدتی قبل که مقتول به مقابل پاتوق مرد 48ساله رفته بود، توسط او و برادرهایش کتک خورده بود. آنها با چوب مقتول را کتک زده بودند و همین باعث شده بود که وی از آنها کینه به دل بگیرد. به همین دلیل شب حادثه از من و دوست دیگرمان خواست که برای گوشمالی مرد 48ساله همراه وی برویم. ما هم قبول کردیم و درحالی‌که چوب در دست داشتیم، به آنجا رفتیم اما وقتی درگیری رخ داد، آن مرد با سلاح شکاری اقدام به شلیک کرد که ساچمه‌های شلیک‌شده جان مقتول را گرفت و ما را هم زخمی کرد.

با این اطلاعات دستور بازداشت عامل جنایت و 2 برادرش که در این درگیری حضور داشتند، صادر شد. هر 3 متهم پس از جنایت فرار کرده بودند و در این شرایط جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه آنها ادامه داشت تا اینکه عصر جمعه، محل اختفای هر سه متهم در یکی از محله‌های رشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان این خبر گفت: قاتل ۴۸ساله و 2برادرش در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در تحقیقات معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به‌علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با آنها درگیر شده بودند که در این میان یکی از آنها با سلاح شکاری اقدام به شلیک کرده و این جنایت را رقم زده بود.

وی با اشاره به اینکه عاملان این جنایت در کمتر از ۲۴ساعت شناسایی شدند، افزود: با کشف یک قبضه سلاح شکاری در مخفیگاه متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد و پرونده‌شان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


حجم ویدیو: 13.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر