فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !


فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !

فیل ها یکی از جذاب ترین موجودات حیات وحش هستند که رفتار ها و برخوردهای دوست داشتنی اون ها می تونه حسابی شما رو به وجد بیاره.

مطمئنا تا به حال بارها و بارها داستانی هایی جذاب و باور نکردنی در رابطه با فیل های افسانه ای شنیده اید از دامبو بچه فیلی با گوش های بزرگ گرفته تا حضور دلیرانه آن ها در جنگ ها و مبارزه ها. فیل ها حقیقتا موجودات جالبی هستند، آن ها معمولا آرام و بی دردسر به زندگی خود ادامه می دهند و کاری با موجودات دیگر ندارند چراکه صلح طلب هستند اما زمانی که احساس کنند زندگیشان در خطر است ممکن است کارهایی فراتر از تصور ما انجام دهند، به خصوص فیل های ماده آن هم زمانی که بحث مراقبت از فرزندانشان در میان باشد. برای همین هم هست که حیات وحش همیشه باعث حیرت انسان ها می شود، چراکه حیوانات گاها رفتار های غریزی غیر باوری را از خود به نمایش می گذارند.

هانس هنریک هاهر در طی گشت و گذارش در زامبیا شاهد یکی از همین صحنه های باور نکردنی بده است. این طور که او تعریف می کند تمساح ها حیوانات فرصت طلبی هستند و به شکار بچه فیل ها نیز معروف می باشند پس می توانید حدس بزنید که یک فیل مادر تا چه اندازه می تواند از نزدیکی تمساح به فرزند خود احساس نگرانی کند.

فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !

فیل ها در کنار برکه مشغول نوشیدن آب بودند، حتا یکی از آن ها در حال شیردهی به فرزند خود بود که ناگهان این فیل مادر از نزدیکی تمساح به فرزند کودکش احساس خطر کرد برای همین هم فرصت را از دست نداد و به سمت تمساح رفت.

فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !

فیل ماده با تنه و سرش سعی کرد تمساح را به عقب هل دهد و سپس طی یک حرکت پایش را بر روی تمساح گذاشت. از ابتدا هم فیل مادر رفتاری بسیار تهاجمی نسبت به آن تمساح بخت برگشته داشت. همان طور که در تصاویر می بینید این فیل عاج ندارد برای همین هم مجبور است در بیشتر حرکت های خود رد این مبارزه از دهانش استفاده کند حتا در یک حرکت برای از پا در آوردن تمساح خرطوم خودش رو به دور دم تمساح می پیچید و بعد اون رو به این طرف و آن طرف پرتاب کرد. فیل تمام قدر بر روی تمساح ایستاده بود. با توجه به این که فیل ماده احتمالا وزنی بین 2700 تا 3600 کیلوگرم دارد، مرگ تمساح اجتناب ناپذیر بود و در زیر پاهای فیل مادر کاملا از پا در آمد.

فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !فیلم جدال فیل با تمساح گرسنه ! / جذاب و هیجانی !

منبع:شایا نیوز


حجم ویدیو: 29.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات