تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و 7 خودرو در جنوب تهران


سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن هفت نفر در پی تصادف یک تریلی کمرشکن با هفت خودروی دیگر در جنوب تهران خبر داد. به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد:‌ در ساعت ۱۰...

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن هفت نفر در پی تصادف یک تریلی کمرشکن با هفت خودروی دیگر در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد:‌ در ساعت ۱۰ صبح دیروز، سه شنبه ۱۵ آذر، یک فقره حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه ‌آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مربوط به محل حادثه واقع در شهر ری، میدان غنی‌آباد اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای آتش‌نشان در محل حادثه ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه تریلی کمرشکن که حامل بار صفحات فلزی بود در حال حرکت در مسیر بوده که به دلایل نامشخصی که باید از سوی عوامل مربوط بررسی و سپس اعلام شود، با هفت دستگاه خودروی دیگر برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: در این تصادف یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه وانت مزدا خسارت بیشتری دیده و تقریبا بر اثر این برخورد متلاشی شده بودند، اما پنج دستگاه خودروی سواری دیگر کمتر خسارت دیده بودند.

ملکی درباره افراد حادثه‌ دیده در این تصادف نیز اظهار کرد: آتش‌نشانان مطلع شدند که یک آقای حدودا ۵۰ ساله داخل خودروی سواری نیسان که بار آجر حمل می‌کرده، گرفتار شده است.آن‌ها با استفاده از تجهیزات مخصوص، کابین خودرو را برش دادند و او را بیرون آوردند که با تحویل این فرد به نیروهای اورژانس مشخص شد وی به دلیل شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده است.

وی افزود: این حادثه هفت مصدوم دیگر شامل دو خانم و پنج آقا داشت که این افراد به نیروهای اورژانس تحویل و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: خودروها به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل شد. آتش ‌نشانان نیز به ایستگاه خود بازگشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403