برگزاری اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» / 10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار


برگزاری اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی»  / 10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار

اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» توسط اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی» ویژه طلاب استعداد برتر به همت اداره کل امور نخبگان و استعدادهای برتر معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

این دوره با عناوینی همچون «زن و خانواده»، «الگوی زن»، «زن و بازیابی هویت حقیقی»، «جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد» و «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می شود.

برگزاری کرسی و نشست پژوهشی یا میزگرد علمی در خصوص محتوای کتب معرفی شده و نگارش مقاله علمی درخصوص موضوعات مطرح شده در کتب مزبور به منظور چاپ در مجلات استانی برخی از قالب های ارائه در اولین دوره از سلسله مسابقات مطالعه پژوهشی است.

برگزاری اولین دوره از سلسله مسابقات «مطالعه پژوهی»  / 10 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار

از دیگر قالب های ارائه در این دوره می توان به «تبدیل محتوای کتاب به مفاهیم کوتاه و کاربردی مرتبط با موضوعات روز به منظور تهیه محتوای مناسب فضای مجازی در قالب اینفوگرافی، عکس نوشته و کلیپ» و «استخراج بروشور یا کتابچه با رویکرد پرسش و پاسخ با محوریت پاسخ به شبهات روز» اشاره کرد.

مطالعه و پژوهش در این دوره از پنج کتاب در حوزه زن و خانواده برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب خواهد بود و مهلت ثبت نام و شرکت در دوره نیز تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان