نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن اعلام شد


نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن اعلام شد

نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم که ۳۰ آبان‌ماه در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن به ‌صورت مجازی برگزار شده بود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

در این مرحله از آزمون، شرکت‌کنندگان تمامی رشته‌ها به نشانی https://ogf.kavano.org/ مراجعه کرده و به سوالات مطرح شده در رشته تخصصی خود پاسخ دادند.

سوالات آزمون به سه بخش ترجمه آیات، آئین‌نامه داوری و منابع تخصصی تقسیم شده بود و متناسب با منابع معرفی شده برای هر رشته، تعداد سوالات نیز متفاوت بود و نفرات پذیرفته شده در این مرحله از طرح به مرحله آموزشی که اواخر آذرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود راه می یابند.

بر همین اساس در این مرحله از آزمون، ۳۲۱ نفر از شرکت‌کنندگان، مجاز به راهیابی به مرحله بعدی این طرح شدند. نفرات پذیرفته شده در مرحله کتبی پس از شرکت در دوره آموزشی در مرحله شبیه‌سازی شرکت خواهند کرد.

پس از بررسی نحوه عملکرد داوطلبان در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح (مصاحبه علمی - مهارتی) راه خواهند یافت.

مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز امیدواری کرده‌اند با برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از آغاز مسابقات مرحله شهرستانی سال بعد بتواند منتخبان این دوره را معرفی کنند و در دوره پیش روی مسابقات از این ظرفیت جدید بهره ببرند.

یادآور می‌شود در دوره‌های اول و دوم طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن ۴۹۰ نفر موفق به اخذ مدرک داوری در سطوح ۱ تا ۴ مسابقات قرآن کریم شده‌اند. در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران نیز مجموعاً ۶۹۹ نفر در مجموع پنج رشته ثبت‌نام کرده‌‌اند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر