خانه قرآن امام علی(ع) روستای ویر، میزبان کودکان علاقمند به یادگیری قرآن کریم


خانه قرآن امام علی(ع) روستای ویر، میزبان کودکان علاقمند به یادگیری قرآن کریم

آموزش‌های تخصصی قرآن‌کریم، کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ویژه کودکان در خانه قرآن امام علی(ع) روستای ویر از توابع شهرستان ابهر، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای آشنایی و انس کودکان با کلام وحی و با هدف بسترسازی لازم جهت آموزش‌های تخصصی قرآن‌کریم، کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ویژه کودکان در خانه قرآن امام علی(ع) روستای ویر از توابع شهرستان ابهر، برگزار می‌شود.

این کلاس‌های آموزشی در ایام سال‌تحصیلی برای کودکان به صورت روزانه برگزار می‌شود و سرفصل‌های آموزشی این دوره مشتمل بر آشنایی با حروف عربی، حرکات کوتاه و کشیده، علائم سکون و تشدید و تنوین و مد، حروف ناخوانا، قواعد اشباع و خواندن تنوین نزد ساکن و وقف و علائم آن بوده و به قرآن‌آموزان حاضر در دوره ارائه می‌شود.

به افرادی که حد‌نصاب آزمون شفاهی پایانی را کسب کنند، گواهینامه مربوطه از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر اعطاء خواهد شد.

خانه قرآن امام علی(ع) از سال ۱۳۸۶ با دریافت مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشغول به فعالیت در این منطقه است و برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی را در طول سال و در مناسبت‌ها به صورت مستمر برگزار می‌کند.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان