حضور حجت‌الاسلام آقامیری در مسجد امام‌رضا(ع) برای پاسخگویی به مردم منطقه 15


حضور حجت‌الاسلام آقامیری در مسجد امام‌رضا(ع) برای پاسخگویی به مردم منطقه 15

شاکری گفت: حجت‌الاسلام آقامیری، عضو شورای شهر تهران، امشب با حضور در مسجد حضرت امام‌رضا(ع) پای صحبت‌های مردم محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم نشسته و پاسخگوی سوالات آنان می‌شود.

«شهرام شاکری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نهضت بازگشت به مسجد که از شعارها و اهداف دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی است، الحمدالله در کشور فراگیر شده است، اظهار کرد: تقریبا هفته ای نیست که مسئولان کشوری، استانی یا شهری در یکی از مساجد کشور برای پاسخگویی به مردم حاضر نشوند، اقدامی که بسیار امیدوارکننده است.

عضو هیئت امنای مسجد حضرت امام‌رضا(ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، محله مینابی) اظهار کرد: در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران امشب(دوشنبه، ۱۴ آذرماه) در مسجد حضرت امام‌رضا (ع) حضور یافته و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم می شود.

وی افزود: فرماندهان کلانتری های ۱۱۴ و ۱۳۲ و ۱۵۹ منطقه ۱۵ تهران نیز امشب با حضور در مسجد حضرت امام‌رضا(ع) پای صحبت های مردم نشسته و راه حل مشکلات آنها را بررسی و بیان می کنند.

این عضو پایگاه بسیج مسجد حضرت امام‌رضا(ع) در ادامه با بیان اینکه آشوبگران یک بار در محله مینابی اجتماعی برگزار کردند، گفت: الحمدالله این اجتماع ضدمردمی، با حضور به موقع مردم انقلابی به ویژه بسیجیان مسجد دفع شد.

وی یادآور شد: به لطف خدا به جز این مورد، با آماده باش شبانه روزی بسیجیان مساجد محلات اتابک، مینابی، طیب و بیسیم تاکنون هیچ نوع اجتماعی در این محلات از سوی آشوبگران صورت نگرفته است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی