کانون مساجد پیشرو در برنامه های استحکام کانون خانواده با سبک زندگی اسلامی


کانون مساجد پیشرو در برنامه های استحکام کانون خانواده با سبک زندگی اسلامی

هاشمی گفت: تربیت افرادی متقی و متدین همواره درکانون خانواده شکل می گیرد و وقتی کانون خانواده مورد حمله دشمن واقع شود؛ خانواده از هم پاشیده خواهد شد و لذا کانون مساجد باید با برنامه مدون و ارائه برنامه سبک زندگی اسلامی برای حفظ کانون خانواده وارد شود.

سیدحمید هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروز دشمن با همه توان برای تغییر ذائقه جوان و نوجوان ما با استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی و حقیقی وارد کار شده است و نمی توان آسوده نشست و تنها نظاره گر بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری بهشهر افزود: اینکه دشمن امروز به خوبی خوراک برای جوان و نوجوان ما تهیه می کند و با همین خوراک آنان را به خیابان می کشد؛ بر کسی پوشیده نیست و همه ما می دانیم که عدم ناددیه گرفتن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی و دینی موجب این اعمال شده و به آتش کشیدن مسجد و پایگاه بسیج برنامه از پیش تعیین شده دشمن است و اکنون ما باید با تقویت باورهای جوان و نوجوان خود به مقابله با دشمن برویم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام هیچ کاری دیر نیست و از هم اکنون هم می توانیم با برنامه ریزی برای خوراک فکری نسل جدید تلاش کنیم و مهمترین گام نهاد خانواده است و هرگاه نهادخانواده همگام و همراه با ما باشد می توانیم بر توطئه های دشمنان چیره و نائل شویم.

هاشمی گفت: تربیت افرادی متقی و متدین همواره در کانون خانواده شکل می گیرد و وقتی کانون خانواده مورد حمله دشمن واقع شود؛ خانواده از هم پاشیده خواهد شد و لذا کانون مساجد باید با برنامه مدون برای حفظ کانون خانواده وارد کار شوند و با ارائه برنامه مدون در سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی برای مقابله با هجمه های دشمن کار کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری بهشهر افزود: در طول سالهای مختلف کارهای مهم و اثرگذار فراوانی انجام شد اما شاید عامه نسل جدید را نتوانستیم به مساجد و پایگاههای فرهنگی خود جذب کنیم و اکنون باید در این بخش فعال تر از گذشته وارد کار شویم.

وی یادآور شد: تغییر رفتارهای نسل نو و جوان کشور برنامه مهم دشمن است و تا حدودی در این بخش پیش رفته است و در ادامه راه باید با تقویت باورها و داشته ها و بیان اندیشه و افکار پوچ دشمن و ایجاد جنگ نابرابر برای تسلط بر فرهنگ و افکار جوانان و نوجوانان این نسل را آگاه کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا