کانون مساجد پیشرو در برنامه های استحکام کانون خانواده با سبک زندگی اسلامی


کانون مساجد پیشرو در برنامه های استحکام کانون خانواده با سبک زندگی اسلامی

هاشمی گفت: تربیت افرادی متقی و متدین همواره درکانون خانواده شکل می گیرد و وقتی کانون خانواده مورد حمله دشمن واقع شود؛ خانواده از هم پاشیده خواهد شد و لذا کانون مساجد باید با برنامه مدون و ارائه برنامه سبک زندگی اسلامی برای حفظ کانون خانواده وارد شود.

سیدحمید هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروز دشمن با همه توان برای تغییر ذائقه جوان و نوجوان ما با استفاده از ابزارهای مختلف فضای مجازی و حقیقی وارد کار شده است و نمی توان آسوده نشست و تنها نظاره گر بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری بهشهر افزود: اینکه دشمن امروز به خوبی خوراک برای جوان و نوجوان ما تهیه می کند و با همین خوراک آنان را به خیابان می کشد؛ بر کسی پوشیده نیست و همه ما می دانیم که عدم ناددیه گرفتن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی و دینی موجب این اعمال شده و به آتش کشیدن مسجد و پایگاه بسیج برنامه از پیش تعیین شده دشمن است و اکنون ما باید با تقویت باورهای جوان و نوجوان خود به مقابله با دشمن برویم.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام هیچ کاری دیر نیست و از هم اکنون هم می توانیم با برنامه ریزی برای خوراک فکری نسل جدید تلاش کنیم و مهمترین گام نهاد خانواده است و هرگاه نهادخانواده همگام و همراه با ما باشد می توانیم بر توطئه های دشمنان چیره و نائل شویم.

هاشمی گفت: تربیت افرادی متقی و متدین همواره در کانون خانواده شکل می گیرد و وقتی کانون خانواده مورد حمله دشمن واقع شود؛ خانواده از هم پاشیده خواهد شد و لذا کانون مساجد باید با برنامه مدون برای حفظ کانون خانواده وارد کار شوند و با ارائه برنامه مدون در سبک زندگی اسلامی و اهل بیتی برای مقابله با هجمه های دشمن کار کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری بهشهر افزود: در طول سالهای مختلف کارهای مهم و اثرگذار فراوانی انجام شد اما شاید عامه نسل جدید را نتوانستیم به مساجد و پایگاههای فرهنگی خود جذب کنیم و اکنون باید در این بخش فعال تر از گذشته وارد کار شویم.

وی یادآور شد: تغییر رفتارهای نسل نو و جوان کشور برنامه مهم دشمن است و تا حدودی در این بخش پیش رفته است و در ادامه راه باید با تقویت باورها و داشته ها و بیان اندیشه و افکار پوچ دشمن و ایجاد جنگ نابرابر برای تسلط بر فرهنگ و افکار جوانان و نوجوانان این نسل را آگاه کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی