برگزاری همایش «نقاشی فاطمی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم


برگزاری همایش «نقاشی فاطمی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری همایش «نقاشی فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، همایش «نقاشی فاطمی» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این برنامه ویژه گروه سنی های سنی مختلف بوده و دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه امکان شرکت در این رویداد فرهنگی را دارند.

وی به جزییات همایش «نقاشی فاطمی» اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع این برنامه «فاطمیه» بوده و دختران دانش آموز رده سنی ابتدایی و متوسطه نیز می توانند در این برنامه شرکت کنند.

گواهیان عنوان کرد: ترسیم نقاشی در محل برگزاری همایش انجام می شود و شرکت کنندگان باید وسایل لازم همچون زیردستی، مدادرنگ، پاک کن، مدادتراش و... را به همراه خود داشته باشند.

وی زمان برگزاری این رویداد فرهنگی را روز دوشنبه 14 آذر ماه عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان گفت: همچنین به شرکت کنندگان در این برنامه به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور