دستگیری عاملان قتل شهروند بمی در اصفهان


دستگیری عاملان قتل شهروند بمی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری عاملان قتل یک شهروند بمی که در سال 1399 به قتل رسیده بود، در یکی از شهرهای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مهر ماه سال ۱۳۹۹ در شهرستان بم، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، که با وجود به درازا کشیده شدن مسئله، ماموران از واکاوی این پرونده بازنماندند و به تلاش خود ادامه دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره جنایی با بازخوانی پرونده و پس از بررسی مجدد شواهد موجود در صحنه و پی جویی های پلیسی متوجه شدند یک نفر چند ماه قبل از وقوع حادثه، همین منزل که قتل در آن رخ داده را از یک بنگاه اجاره و از زمان کشف جسد ناپدید شده است، که در همین راستا احتمال ارتکاب جنایت توسط وی قوت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: در این رابطه ماموران با انجام کار اطلاعاتی به سرنخ هایی از حضور متهم در شهررضا استان اصفهان دست یافتند و ضمن اخذ نیابت قضایی و اعزام تیمی از عوامل این پلیس به اصفهان در عملیاتی غافلگیرانه قاتل به همراه یک متهم دیگر را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی پس از مواجهه با دلایل و مدارک مستند به انجام قتل با ضربات چاقو و به انگیزه اختلافات قبلی اقرار کردند و پرونده پس از تکمیل به مرجع قضایی تحویل داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان