دومین جشنواره فیلم و مستند بچه های مسجد در زنجان برگزار می شود


دومین جشنواره فیلم و مستند بچه های مسجد در زنجان برگزار می شود

به همت کانون فرهنگی و هنری ثارالله زنجان دومین جشنواره فیلم و مستند بچه های مسجد با موضوع خاطرات شهدا، دهه فجر انقلاب اسلامی و فیلم های مفهومی ۱۰۰ ثانیه ای در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کانون فرهنگی هنری ثارالله زنجان به منظور تربیت کادر رسانه ای در بین بچه های مسجد اقدام به برگزاری دومین جشنواره فیلم و مستند بچه‌های مسجد با موضوعات خاطرات شهدا، دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم‌های مفهومی 100 ثانیه‌ای کرده است.

علاقه‌مندان می توانند تا 10 آذر برای شرکت در جشنواره ثبت نام و تا 15 بهمن فیلم خود را تحویل دبیرخانه دهند؛ ضمن اینکه شناسه @Vlayat_ali_admin 2 و شماره تماس 09921870348 برای راهنمایی شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

همچنین مسابقه روزنامه‌دیواری ویژه گروه سنی 8 تا 16 سال برای دختران و پسران عضو کانون ثارالله از دیگر برنامه های این مسجد است علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه با موضوع «مروری بر زندگی امام خمینی (ره)» و «خیانت شاهان پهلوی» می‌توانند آثار خود را در قطع A2 (84✖60) تا 12 بهمن ماه به مسئولین کانون تحویل دهند.

مسابقه دوبله نیز برای اولین بار به همت کانون فرهنگی هنری ثارالله برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت فایل‌های صوتی و یا تصویری به مدت زمان حداکثر یک دقیقه تهیه کنند؛ ضمن اینکه بچه‌های مسجدی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان «ایتا» به شماره 09921870348 پیام ارسال کنند.

​برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان«جلوه‌های مسجد» ازدیگر برنامه های این کانون است که در موضوعات «نمایی از مسجد»، «نماز و نیایش در مسجد»، «فعالیت‌های اجتماعی در مسجد» برگزار خواهد شد.

علاقمندان از اول آذر تا 15 بهمن سال جاری می توانند آثار خود را به صورت رنگی و با فرمت JPG ارسال کنند، ضمن اینکه هر عکاس می تواند 3 اثر به دبیرخانه جشنواره و به پیام رسان «ایتا» به شماره 09921870348 ارسال کند.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403