یک برزیلی دیگر در رادار بارسلونا


یک برزیلی دیگر در رادار بارسلونا

سران بارسلونا و آرسنال به شدت دنبال جذب ستاره جوان پالمیراس برزیل هستند.

به گزارش رکنا، در حالی که بارسلونا آماده شده است اندریک فیلیپه را از دست بدهد، ظاهراً آنها توجه خود را به جواهری جوان دیگر از پالمیراس به شکل استوائو ویلیان معطوف کرده‌اند.

در واقع، طبق گزارش GOAL Brasil، بارسلونا و همچنین آرسنال، پیشرفت استوائو را که فقط 15 سال سن دارد و لقب «مسینیو» را به خود اختصاص داده است، زیر نظر دارند.

استوائو یک جوان با استعداد، با اندریک برای تیم‌های نوجوانان پالمیراس بازی کرده است و به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای برزیل شناخته می‌شود. او که در ماه مه 2021 از کروزیرو به این باشگاه پیوست، پتانسیل بالایی از خود نشان داده و به نظر می‌رسد آینده‌ای عالی در انتظارش است. بارسلونا و آرسنال نیز برای جذب این اعجوبه 15 ساله وارد جدال شده‌اند.

این گزارش حاکی از آن است که رهبران لالیگا و لیگ برتر هر 2 با اطرافیان استوائو تماس گرفته‌اند تا در مورد هر گونه تحولی در مورد آینده ستاره ستاره در جریان باشند.

استوائو تنها 15 سال سن دارد و هنوز اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با پالمیراس امضا نکرده است. علاوه بر این، او تنها پس از 24 آوریل 2025، زمانی که 18 ساله شود می‌تواند برزیل را ترک کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن