سرانجام راهکاری اساسی برای یادگیری سئو در کوتاه‌ترین زمان!


سرانجام راهکاری اساسی برای یادگیری سئو در کوتاه‌ترین زمان!

با کمی جستجو در دنیای وب متوجه می‌شوید که راهکارهای زیادی برای تکنیک های آموزش سئو وجود دارد که هر کدام با داشتن قابلیت‌ها و مزایای خاص خود به نحوی، در یادگیری این دانش نوپا به شما کمک می‌کنند. وب سایت‌های...

با کمی جستجو در دنیای وب متوجه می‌شوید که راهکارهای زیادی برای تکنیک های آموزش سئو وجود دارد که هر کدام با داشتن قابلیت‌ها و مزایای خاص خود به نحوی، در یادگیری این دانش نوپا به شما کمک می‌کنند. وب سایت‌های بزرگی همانند نیوسئو، وبسیما، سئوکار و … در حوزه آموزش سئو در حال فعالیت هستند و هر کدام به نحوی سئو را به شما آموزش می دهند.

ابتدا بیایید به این سوال پاسخ دهیم که چرا آموزش سئو اینقدر برای توسعه کسب و کارهای مختلف مهم و اساسی است؟
دوره های آموزش غیرحضوری سئو اینگونه به سوال بالا پاسخ داده اند:
1. سئو، فروش خدمات و محصولات شما را در طی چند ماه 10 برابر افزایش می‌دهد.
2. سئو، پردرآمدترین شغل در حوزه دیجیتال مارکتینگ است.
3. سئو، حس اعتماد را در کاربران ایجاد می‌کند
4. سئو، بهترین راهکار برای تبلیغات اصولی سایت است.
5. با سئو، به راحتی کاربران را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید.

این‌ها بخشی از مزیت‌های شرکت در دوره جامع آموزش سئو و یادگیری اصولی این دانش نوپا است. اما چگونه آموزش ببینیم، نیز اهمیت زیادی دارد. با ما همراه باشید تا بهترین راهکار را به شما معرفی کنیم. به طور کلی 4 روش متداول برای یادگیری سئو وجود دارد:

سرانجام راهکاری اساسی برای یادگیری سئو در کوتاه‌ترین زمان!

1- محتوای متنی؛ متداول‌ترین راه برای یادگیری سئو

اگر به سایت‌های آموزشی سئو و بهینه سازی سایت، سر بزنید، با بخشی تحت عنوان مقالات یا بلاگ سایت روبرو می‌شوید. این بخش اگر به صورت اصولی به تولید محتوا در حوزه سئو پرداخته باشد، می‌تواند نکات اساسی سئو را به صورت رایگان به شما آموزش دهد. نکاتی که از منابع زیر معمولاً تولید می‌شود:

• تجربیات استادان سئو در انجام 100 ها پروژه سئو سایت
• ترجمه وب سایت‌های مرجع آموزش سئو در کل دنیا
• ترجمه وب سایت‌هایی که بروز رسانی‌های الگوریتم‌های گوگل را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند
• استفاده از مقالات وب سایت مرجع سئو در ایران
• خلاصه از یک دوره غیرحضوری سئو

این‌ها عموماً روش‌هایی است که وب سایت‌های سئو، برای تولید مقالات بخش بلاگ خود، استفاده می‌کنند. این مقالات می‌تواند راهکاری برای آشنایی بیشتر شما با اصول سئو باشد، اما به طور کامل و اساسی نمی‌توان، از این طریق وب سایت خود را توسعه داد.
اتفاقا امیر قمصری هم به عنوان مدرس بزرگترین و پرطرفدارترین دوره آموزش سئو ایران روی بخش تولید محتوای متنی در دوره بسیار تاکید داشته و این بخش را با جزئیات بیشتری آموزش می دهد.

2- ویدیوها و پادکست‌های آموزشی؛ اثرگذارتر از محتوای متنی

روشی دیگر که برخی وب سایت‌های آموزش سئو از آن استفاده می کنند، تولید ویدیوها و پادکست‌های آموزشی سئو است. تجربه نشان داده که این ویدیوها اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان داشته و به گونه‌ای مخاطبان بیشتری نیز به خود جلب کرده است.
استاد سئو که معمولاً به عنوان نقش اول این ویدیوهاست، در یک قاب به شما نکات مهم سئو را آموزش می‌دهد. البته برخی ویدیوها نیز به صورت موشن گرافی نکات سئو را بررسی می کنند.

اما پادکست‌ها، روشی دیگر برای انتقال این دانش میلیون دلاری به کاربران است. به طور کلی هر دو این روش‌ها از سمت کاربران با استقبال خوبی روبرو شده‌است و در برخی نظرسنجی‌ها از کاربردی بودن آن برای وب سایتشان و همین طور رسیدن به درآمدهای چند 10 میلیونی، خبر داده‌اند.

3- کارآموزی در شرکت‌های سئو سایت

این روش امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. البته شما قبل از استخدام به عنوان کارآموز در شرکت‌های بهینه سازی سئو سایت، باید آشنایی مقدماتی با اصول سئو داشته باشید. بدون دانش اولیه، هیچ شرکتی به شما اجازه همکاری نمی‌دهند. اما این روش می‌تواند برای شما تجربه‌ای خوب و اساسی محسوب شود، تجربه‌ای که در آینده می‌تواند به توسعه پروژه و کسب و کار خود، کمک کند.

کارآموزی در شرکت‌های سئو سایت زمانی برای شما کاربردی است که هنوز هدفی برای ایجاد کسب و کار انتخاب نکرده باشید و وقت برای کار به صورت رایگان، در این شرکت‌ها، داشته باشند.

4- شرکت در سمینارهای آموزشی بهینه سازی وبسایت

قبل از شیوع بیماری کرونا، سمینارهای زیادی برای یادگیری سئو برگزار می‌شد. برخی از استادان سئو، با برگزاری سمینار سعی بر این دارند که دوره سئو خود را به کاربران زیادی به صورت حضوری، معرفی کنند. برخی از اساتید سئو نیز در همان سمینار آموزش‌های مربوط به سئو را به صورت کامل، به کاربران و دانشجویان، آموزش می‌دهند. این روش شاید بتواند نکات فوق العاده ای را به شما منتقل کند اما بازهم روشی کامل و اساسی به حساب نمی‌آید.

سرانجام راهکاری اساسی برای یادگیری سئو در کوتاه‌ترین زمان!

حال ممکن است با خود بگویید که کدام روش، بهترین راه برای آموزش سئو است؟ بهترین روش برای یادگیری سئو روشی است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم:

5- دوره‌های حضوری و غیرحضوری آموزش سئو

دوره‌های آموزش سئو که به صورت حضوری و غیرحضوری برای دوستداران سئو برگزار می‌شود، ترکیبی از این 4 روشی است که به شما معرفی کردیم. در یک دوره آموزش سئو هم فایل‌های متنی به کاربران ارائه می‌شود و هم فایل‌های ویدیو دوره. فرقی ندارد که دوره به صورت حضوری برگزار شود یا غیرحضوری به صورت وبینار و پکیج های ویدیویی.

نیوسئو یکی از وب سایت‌های برتر در حوزه برگزاری دوره سئو وجه تمایز دوره خود با دیگر دوره‌ها را اینگونه بیان می‌کند:
1. مدرس این دوره فردی است که سایت نیوسئو را با هزاران کلمه از پررقابت‌ترین کلمات کلیدی دنیا یعنی کلمات مرتبط با سئو،به رتبه‌های 1 تا 3 گوگل رسانده است.
2. فایل‌های تصویری دوره با بالاترین کیفیت ممکن و براساس روش‌های آموزشی روز دنیا رکورد و تقدیم شما می‌شوند.
3. پشتیبانی این دوره مادام العمر است.
4. پس از این دوره و طی مدت زمانی کمتر از 6 ماه می‌توانید به عنوان کارشناس برتر و تحلیلگر سئو درآمد چند ده میلیونی داشته باشید.
5. تمامی اصطلاحات سئو تک به تک آموزش داده می‌شود.
6. تمامی الگوریتم‌های مهم گوگل از ابتدا تا به امروز بررسی می‌شود.

سخن آخر

تا اینجا شما با روش های مختلف یادگیری نکات سئو آشنا شدید. اکنون بهترین زمان است که اولین قدم در راه موفقیت و توسعه کسب و کار خود، برداشته و به دنبال یادگیر علم سئو باشید.

بیشتر شرکت کنندگان در دوره‌های آموزش سئو، مدیران کسب و کارها و شرکت‌های بزرگی هستند که می‌خواهند در دنیای وب نیز، حرف اول را بزنند. این افراد با کوله‌باری از تجربیات مختلف، به این نتیجه رسیدند که سئو موثرترین را برای ادامه موفقیتشان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...