رونمایی از پوسته جدید پایگاه خبری جنبش حماس همزمان با اولین قیام انتفاضه فلسطین


رونمایی از پوسته جدید پایگاه خبری جنبش حماس همزمان با اولین قیام انتفاضه فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، همزمان با سی و پنجمین سالروز تاسیس این جنبش و اولین قیام انتفاضه فلسطین معروف به انتفاضه سنگ، از پوسته جدید پایگاه خبری خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته(چهارشنبه 16 آذر) همزمان با گرامی‌داشت سی و پنجمین سالروز تاسیس این جنبش، از پوسته جدید سایت رسمی خود رونمایی کرد.

مدیرپایکاه رسمی جنبش حماس گفت: این پوسته جدید شامل بسیاری از مزیت‌های نرم افزاری و بصری است. این اقدام با هدف همگامی با توسعه سریع در فضای الکترونیکی و رسانه ای و تسهیل در دستیابی به مواضع رسمی این جنبش و پیام رسانه ای آن انجام شده است.

وی افزود: این طرح جدید براساس مفاهیم بصری انجام شد که مهم‌ترین آنها نمایش روان و تمرکز بر اولویت محتواست.

مدیر پایگاه رسمی حماس گفت: این پایگاه خبری حاوی بخش‌های متعدد از جمله موضع رسمی، ریاست جنبش، اخبار دفتر سیاسی، اخبار بیشترو گزارش است. این مسئله جستجو و دسترسی با اخبار جنبش را تسهیل می کند.

وی ادامه داد: این پایگاه همچنین حاوی بخش‌هایی برای معرفی جنبش حماس، شرایط و ویژگی‌های تاسیس آن، ایدئولوژی آن، رهبران و فرماندهان که شامل بیوگرافی و تاریخچه شهادت آنهاست، اسیران، بنیانگذاران، اعضای دفتر سیاسی است.

مدیر پایگاه رسمی حماس گفت: این پایگاه خبری همچنین شامل میراث رسانه سمعی و بصری این جنبش است که آرشیو غنی و انحصاری، صدها ویدئوی اختصاصی و تاریخی، جشنواره های جنبش و سمینارها و دیدارهای خصوصی خصوصی را دربرمی گیرد.

وی گفت: این پوسته جدید گزینه های گسترده ای برای جستجو براساس محتوا، طبقه بندی، تاریخ ارایه می دهد تا به همه مخاطبان کمک کند تا با دقت بیشتری به آنچه می خواهند برسند.

این پایگاه رسمی جنبش حماس از آغاز تاسیس همگام با پیشرفت فناوری در زمینه نشر الکترونیک به منظور اطمینان از انتشار گسترده و تقویت روایت رسانه ای این جنبش تلاش کرده است.

پایگاه خبری حماس در معرض تلاش های بسیاری برای هک کردن قرار گرفته است و این اقدام درچارچوب مبارزه با مختوای فلسطینی و تلاش اشغالگران برای محو هویت ملت ما و خاموش کردن صدای مخالف در منطقه انجام شده است.

وی بر تداوم اجرای پیام رسانه ای خود و تقویت حضور روایت مقاومت فلسطین تاکید کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در 14 دسامبر 1987 توسط گروهی از رهبران جماعت الاخوان المسلمین در نوار غزه از جمله شیخ احمد یاسین که در مارس 2004 میلادی توسط نیروهای اسرائیلی ترور شد، تاسیس شد.

آغاز فعالیت این جنبش با وقوع اولین قیام انتفاضه فلسطین معروف به انتفاضه سنگ در 9 دسامبر 1987 میلادی همزمان بود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا