از این پس اینستاگرام شما را از شدوبن شدن مطلع می‌کند


از این پس اینستاگرام شما را از شدوبن شدن مطلع می‌کند

آدام ماساری می‌گوید از این پس اینستاگرام شما را از شدوبن شدن مطلع می‌کند و پست‌هایی که از پیشنهاد آن‌ها به کاربران جدید جلوگیری می‌شود را به شما نشان می‌دهد.اگر پست‌های شما قوانین اینستاگرام را رعایت نمی‌کنند و برای مشاهده به دیگر کاربران پیشنهاد...

آدام ماساری می‌گوید از این پس اینستاگرام شما را از شدوبن شدن مطلع می‌کند و پست‌هایی که از پیشنهاد آن‌ها به کاربران جدید جلوگیری می‌شود را به شما نشان می‌دهد.

اگر پست‌های شما قوانین اینستاگرام را رعایت نمی‌کنند و برای مشاهده به دیگر کاربران پیشنهاد نمی‌شوند، اینستاگرام شما را از این اتفاق مطلع خواهد کرد. آدام ماساری مدیرعامل اینستاگرام امروز رسماً اعلام کرده است که تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کارها وقتی پست‌هایشان توسط بخش‌هایی از اپلیکیشن مسدود شود، به ان‌ها اطلاع داده می‌شود.

از کجا متوجه شدوبن شدن پست‌ها شویم؟

اکانت‌های حرفه‌ای (Professional) اکنون می‌توانند در منوی تنظیمات و بخش Account Status از زیر بخش Account، بررسی کنند که کدام پست‌هایشان به کاربرانی که جزو فالوورهایشان نیستند نمایش داده نمی‌شود. به این اتفاق در اینستاگرام شدوبن شدن گفته می‌شود.

از این پس اینستاگرام شما را از شدوبن شدن مطلع می‌کند

پست‌های پیشنهادی بخشی مثل صفحه اکسپلورر و فید هوم است که کمپانی متا تلاش کرده آن را به بخش اصلی اینستاگرام تبدیل کند تا شبیه به تیک تاک شود. متا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ تعداد محتوای پیشنهادی به کاربران در صفحه فید را به دو برابر برساند.

پست‌های اینستاگرام برای آن که در صفحه اکسپلورر و دیگر بخش‌ها به‌نمایش درآیند باید از دستورالعمل‌ها و قوانین این پلتفرم در مورد محتوای توصیه شده پیروی کنند. کاربران می‌توانند محتوایی که ترویج‌کننده خشونت است (مثل دعوا) را پست کنند، اما ممکن است از به‌نمایش درآمدن آن برای دیگر کاربران جلوگیری شود. تولیدکنندگان محتوا و کسب‌و‌کارها می‌توانند پست‌هایی که اینستاگرام از پیشنهاد کردن آن‌ها به کاربران جدید جلوگیری می‌کند را بر اساس قوانین اینستاگرام ویرایش کنند یا به طور کلی آن‌ها را حذف کنند.

اینستاگرام می‌گوید این قابلیت جدید به افراد و کمپانی‌ها کمک می‌کند حداقل علت کم شدن بازدیدکنندگان و فالوورهایشان را متوجه شوند و بدانند که چرا برخی از پست‌های آن‌ها توسط طیف وسیعی از کاربران این پلتفرم دیده نمی‌شود.

به نظر شما آیا اطلاع پیدا کردن از شدوبن شدن در اینستاگرام می‌تواند به کسب‌و‌کارها کمک کند یا آنکه ثابت می‌کند اینستاگرام سلیقه‌ای کار می‌کند و جلوی آزادی بیان کاربرانش را می‌گیرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد