تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند


تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند

تصاویر رسمی شیائومی ۱۳، پرچمدار جدید گوشی‌ساز چینی از تمام زوایا آن را به رخ می‌کشد. Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro طی روزهای آتی رونمایی می‌شوند.پس از به تعویق افتادن رونمایی از گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ به خاطر درگذشت رئیس جمهور سابق چین، اکانت...

تصاویر رسمی شیائومی ۱۳، پرچمدار جدید گوشی‌ساز چینی از تمام زوایا آن را به رخ می‌کشد. Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro طی روزهای آتی رونمایی می‌شوند.

پس از به تعویق افتادن رونمایی از گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ به خاطر درگذشت رئیس جمهور سابق چین، اکانت ویبو شیائومی مجدداً فعال شده است. این اکانت علاوه بر این که تاریخ جدید رونمایی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی را اعلام کرده، بلکه با انتشار تصاویر رسمی شیائومی ۱۳ نگاهی به طراحی آن نیزانداخته است.

گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۳ قرار است یکشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) رونمایی شوند. غول چینی در این رویداد از دو گوشی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، رابط کاربری MIUI 14، ساعت هوشمند شیائومی واچ S2، ایرباد بی‌سیم شیائومی بادز ۴ TWS و کامپیوتر دسکتاپی شیائومی Mini Host رونمایی خواهد کرد.

تصاویر رسمی شیائومی ۱۳

تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند

بر اساس گزارش‌ها طراحی دو گوشی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro شبیه به یکدیگر است، با این تفاوت که فقط مدل پرو ابعاد بزرگ‌تری دارد. این ظاهر یکسان را می‌توانید در تصاویر منتشر شده توسط خود شیائومی هم ببینید.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، گوشی شیائومی ۱۳ به یک نمایشگر AMOLED مسطح با طراحی پانچ هول مجهز است. در مقایسه با آن مدل پرو از نمایشگر بزرگ‌تری با لبه‌های انحنا پیدا کرده بهره می‌برد. در پشت دستگاه یک ماژول دوربین مربعی شکل نیز حضور دارد که از سه دوربین، یک فلاش LED و لوگو برند لایکا (شرکت معتبر دوربین‌سازی آلمانی) میزبانی می‌کند.

تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند
تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند تصاویر رسمی شیائومی 13، طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهند

کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست قرار دارد، روی حاشیه بالایی نمایشگر دو حفره کوچک قرار گرفته که میکروفون، فرستنده مادون قرمز و یک اسپیکر را میزبانی می‌کند. روی لبه پایینی گوشی یک اسلات سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و اسپیکر اصلی گوشی دیده می‌شود. نسخه آبی رنگی که در تصاویر دیده می‌شود، خبر از قاب پشتی چرمی می‌دهد. انتظار می‌رود نسخه‌های سبز، مشکی و سفید این گوشی‌ها از قاب پشتی شیشه‌ای برخوردار باشند.

مشخصات فنی مورد انتظار شیائومی ۱۳

گوشی شیائومی ۱۳ به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در قلب تپنده آن است که ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه پرسرعت UFS 4.0 آن را همراهی می‌کند. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۶۷ واتی شارژ خواهد شد. در جلوی گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و در پشت آن هم دوربین سه‌گانه ۵۰+۱۲+۱۰ مگاپیکسلی حضور دارد.

در طرف دیگر برادر بزرگ‌تر آن شیائومی ۱۳ پرو به یک نمایشگر با ابعاد وسیع‌تر ۶.۷۳ اینچی با وضوح بالاتر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. در پشت قاب آن هم شاهد حضور سه سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستیم، در حالی که یک باتری بزرگ‌تر ۴،۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۲ واتی نیز آن را همراهی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان