برای 40‌میلیون تومان دکتر را کشتم


بمردی که پزشک طب سنتی را به قتل رسانده بود، به تشریح نقشه‌شان برای این جنایت پرداخت. همسر مقتول طراح این سناریوی هولناک بود. به گزارش جام جم، مرد میانسالی که پزشک طب سنتی بود شامگاه بیست‌و‌نهم شهریور امسال بر اثر خفگی در اتاق خوابش در...

بمردی که پزشک طب سنتی را به قتل رسانده بود، به تشریح نقشه‌شان برای این جنایت پرداخت. همسر مقتول طراح این سناریوی هولناک بود.

به گزارش جام جم، مرد میانسالی که پزشک طب سنتی بود شامگاه بیست‌و‌نهم شهریور امسال بر اثر خفگی در اتاق خوابش در محله گلبرگ تهران به قتل رسید و۱۰ سکه طلا و ۱۰ هزار دلار از خانه‌اش سرقت شد. با گذشت بیش از دو ماه از قتل، همسر مقتول و افراد دیگری که در این ماجرا نقش داشتند بازداشت شدند و یکی از مردان بازداشت شده به قتل پزشک طب سنتی اعتراف کرد.

پایان توطئه شوم

امیر، متهم اصلی این جنایت است. قرار بود برای کشتن پزشک ۲۰۰ میلیون تومان بگیرد، اما همسر مقتول سر او کلاه گذاشت و فقط ۴۰‌میلیون تومان به او داد.

با متهم گفت‌و‌گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چطور با همسر مقتول آشنا شدی؟

دوست میانسالی داشتم که معتاد بود و برای کار‌های بیمه خودش و بیمه عمر دوستش نزد همسر مقتول رفته بود. او به من گفت خودش نمی‌تواند شوهر این زن را بکشد و به من پیشنهاد داد این کار را انجام دهم و پول خوبی نصیبم شود.

بعد چه شد؟

با آن زن ملاقات کردم، می‌گفت او همسر دوم پزشک است. حاصل ازدواج اولش دو فرزند بود. خواست شر همسرش را از زندگی‌اش کم کنم. او سه بار برای قتل شوهرش اقدام کرده بود یک‌بار با روسری می‌خواست خفه‌اش کند که ناکام مانده بود. دفعه بعد می‌خواست با ضربه چاقو او را بکشد که همزمان فرزندان مقتول سر رسیده بودند و نتوانسته بود نقشه را اجرا کند. آخرین بار هم قبل از اجرای نقشه پشیمان شده بود. این زن پیشنهاد داد ۲۰۰‌میلیون تومان برای قتل پرداخت می‌کند. ۴۰‌میلیون تومان را قبل از قتل داد و ۱۶۰‌میلیون تومان را قرار بود بعد از انجام کار بدهد.

از شب قتل بگو.

آن شب همسر مقتول بچه‌ها را به خانه یکی از اقوام برد و بعد به خانه برگشت. دو ساعت در موتورخانه پنهان شدم، بعد پیام داد نقشه را اجرا کنم. در خانه باز بود و وارد شدم. شوهرش در اتاق خواب بود. سیم مفتول را برداشته و وارد اتاق شدم و در یک لحظه از پشت سر به او حمله کرده و خفه‌اش کردم. وسایل را به هم ریختیم و توپی در را تخریب کردم. حتی ۱۰ سکه طلا و ۱۰ هزار دلار شوهرش را برداشت و کمی را به من داد. او رفت تا با بچه‌های شوهرش بازگردد تا کسی شک نکند. من هم همراه دوستم که مقابل خانه منتظر بود به خانه برگشتم.

بقیه پول را گرفتی؟

سرم کلاه گذاشت و ۱۶۰ میلیون تومان را نپرداخت. حتی متوجه شدم قصد فرار از کشور را دارد که بازداشت شد. فریب خوردم و حالا باید روز‌ها را بشمارم که چه زمانی قصاص می‌شوم.

بعد از دستگیری همسر مقتول را دیدی؟

بله، در پلیس آگاهی او را دیدم و فهمیدم او شوهرش را شش ماه بود بیمه عمر کرده و می‌خواست ۱.۵ میلیارد تومان بیمه عمر او را بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی