قداره کش های توس در پنجه اقتدار پلیس!


13 تن از اوباش و قداره کش های بولوار توس با اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در پنجه اقتدار پلیس گرفتار شدند. به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در پایان اجرای این طرح 24 ساعته و در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه...

13 تن از اوباش و قداره کش های بولوار توس با اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در پنجه اقتدار پلیس گرفتار شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در پایان اجرای این طرح 24 ساعته و در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه خراسان گفت: در پی اظهار نارضایتی برخی از اهالی بولوار توس مبنی بر شرارت ها و ایجاد ناامنی توسط تعدادی از اوباش سابقه دار و مخلان در نظم وامنیت عمومی، عملیات شناسایی آنان و مکان های ارتکاب جرم از مدتی قبل آغاز شد و حدود 15 پاتوق بر هم زنندگان نظم و آسایش مردم زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوزهای قضایی، عملیات پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری اوباش سابقه دار در حالی آغاز شد که طبق اطلاعات دریافتی محرمانه، بسیاری از آنان از مجرمان تحت تعقیب با جرایمی از قبیل شرارت، استفاده از سلاح گرم در نزاع های دسته جمعی، عربده کشی و توزیع مواد مخدر بودند.

مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: نهمین طرح اقتدار پلیس به منظور برخورد با اراذل و اوباش سابقه دار در روز سه شنبه آغاز شد و تا صبح چهارشنبه ادامه یافت که در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه، 13 تن از اوباش و عاملان شرارت توسط گروه های واکنش سریع پلیس دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نگهبان با اشاره به آلات و ادوات جرایم مسلحانه از پاتوق های دستگیرشدگان، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تحت تعقیب، 5 قبضه سلاح شکاری و دست ساز، 105 تیر فشنگ، دوربین چشمی سلاح، دو دستگاه صداخفه کن، دوربین شکاری، 21 قبضه انواع سلاح سرد مانند شمشیر و قمه، تعداد زیادی چماق به همراه حدود 400 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده ارشد پلیس مشهد تاکید کرد: این گونه طرح ها برای «امنیت» مردم همچنان ادامه خواهد یافت و کسانی که قصد برهم زدن آسایش شهروندان را دارند، در پنجه اقتدار پلیس گرفتار می شوند ،بنابراین هنجارشکنان و گردنکشان بدانند که «امنیت» خط قرمز پلیس است و در صورت قانون شکنی، مجازات سختی در انتظار آن هاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا